Ga naar inhoud

Beeld met haperingen.


Aanbevolen berichten

Met een P3 1GHz met 256MB op een AX34 PRO krijg ik met een screensaver of film of spel een haperend beeld te zien. Om de seconde stopt het beeld een gaat weer verder. Spellen lopen ook vast. Een laatste driver van NVIDIA helpt ook niet. De videokaart is een MX200 met 32 MB. Met ACDsee plaatjes bekijken gaat uitstekend. Bliksem snel komen zij te voorschijn. Verschillende besturingssystemen zijn geprobeerd. Van WIN98, WIN98SE naar WIN XP. De benodigde drivers geinstalleerd echter zonder succes. Moet ik misschien iets in de BIOS aanpassen?
Link naar reactie
Aan de snelheid van je hardware mag het natuurlijk niet liggen. Heb je de laatste Dirextx geinstalleerd? Heb je ook een videodriver geinstalleerd die digitaal is ondertekend door Microsoft? Dit kan via de Windows Update site van Microsoft. Ik raad je aan dit wel altijd te doen. NVidia drivers zijn vaak niet digitaal ondertekend door Microsoft en dan heb je geen garantie dat de hardware probleemloos werkt onder windows. Heb je ook de oude driver ge-deinstalleerd voordat je de nieuwe driver installeerde?
Link naar reactie
[quote:55b4060c22] Op 09-04-2002 19:34 schreef praatpaal: Aan de snelheid van je hardware mag het natuurlijk niet liggen. Heb je de laatste Dirextx geinstalleerd? Heb je ook een videodriver geinstalleerd die digitaal is ondertekend door Microsoft? Dit kan via de Windows Update site van Microsoft. Ik raad je aan dit wel altijd te doen. NVidia drivers zijn vaak niet digitaal ondertekend door Microsoft en dan heb je geen garantie dat de hardware probleemloos werkt onder windows. Heb je ook de oude driver ge-deinstalleerd voordat je de nieuwe driver installeerde? [/quote:55b4060c22] Die heb je met digitale handtekening anders ook niet, kijk maar eens naar het 21.81 fiasco met de GF3, en de 23.11 drivers werken ook niet altijd vlekkeloos, bekend is bijvoorbeeld het infinite loop probleem. Janvh: Kijk eens of er niet te veel kaarten IRQ's sharen, meestal krijg je dan idd problemen met haperen ed.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...