Ga naar inhoud

Warme harde schijven


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Sinds enige tijd heb ik regelmatig vastlopers,met name tijdens het converteren van video-bestanden.Zelfs als Nero 6 Reloaded gebruik.Heb het ook al met diverse andere progjes geprobeerd.Maar niets hielp :evil: Heb Windows XP Pro er ook al opnieuw opgezet,ook dit mocht niet baten. Nu heb ik het vermoeden dat de warmte van mijn beide hd niet goed weg kunnen.Er zit ongveer 3 a 4 cm tussen beide schijven.De eerste schijf is 20gb (systeem)en verder nog een schijf van 160gb.Beiden worden erg warm als mijn pc een tijdje aan staat.Wie heeft hier een antwoord op?? Alvast bedankt, AlfredJodokusKwak
Link naar reactie
[quote:ebe9604baa="AlfredJodokusKwak"]Hallo allemaal, Sinds enige tijd heb ik regelmatig vastlopers,met name tijdens het converteren van video-bestanden.Zelfs als Nero 6 Reloaded gebruik.Heb het ook al met diverse andere progjes geprobeerd.Maar niets hielp :evil: Heb Windows XP Pro er ook al opnieuw opgezet,ook dit mocht niet baten. Nu heb ik het vermoeden dat de warmte van mijn beide hd niet goed weg kunnen.Er zit ongveer 3 a 4 cm tussen beide schijven.De eerste schijf is 20gb (systeem)en verder nog een schijf van 160gb.Beiden worden erg warm als mijn pc een tijdje aan staat.Wie heeft hier een antwoord op?? Alvast bedankt, AlfredJodokusKwak[/quote:ebe9604baa]Mja, zet er eens een fannetje (tafelventilator ofzo) voor, en je weet het antwoord. Of leg een harde schijf helemaal uit je kast. Het kan trouwens ook zo zijn dat je processor te heet word hè.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...