Ga naar inhoud

Pentium 3.4 GHz systeem Alternate voor maar 499 euro ?


Aanbevolen berichten

Weten jullie iets af van deze waanzinnige aanbieding die Alternate aanbiedt, want ik kan mijn ogen gewoon niet geloven. Voor details zie onderstaande link: [url]http://www.alternate.nl/downloads/ALT_FLY_0305_1.8.1.pdf[/url] Volgens mij kan dit gewoon niet, wie weet hier het fijne ervan. Dit is volgens mij gewoon een type-fout of iets dergelijks. Zoniet, dan wil ik een uur voor openingstijd voor de rij staan.
Link naar reactie
Erg goedkoop idd! :o Maar kijk ook eens naar de normale prijs... het is dus gewoon een aanbieding omdat ze gaan verhuizen, en ik denk dat je dan wel langer dan een uur voor de winkel wachten moet als je zo'n ding hebben wilt. :P Het zal wel net zo gaan als met die Aldi-pc's. Je wacht eerst een hele tijd en dan krijg je te horen dat ze op zijn..
Link naar reactie
Ik zou maar een slaapzak meenemen en een paar uur eerder gaan: Bij Paradigit hadden ze nl. ook zo'n mooie openingsactie in Apeldoorn en mooi naast gegrepen. Die smeerlappen van Alternate moeten het trouwens meer van hun online verkopen hebben, maar mooi niet dat je dat actiesysteem online kunt bestellen als ze bijv. hun server verhuizen ... :lol:
Link naar reactie
dit zijn lokkertjes. nu zetten ze het er nog bij dat het er 10 zijn dus ja ga voor de zaak liggen met een tent en mischien heb je der een. in de meeste andere gevallen zetten ze er niet eens bij hoeveel ze er hebben. maar dan zijn het er ook vaak maar een paar. sta je der in de winkel terwel je meteen naar de winkel bent gegaan na de folder in de bus : sorry die zijn op. uhhhhhhhhh wat is het alternatief uh deze kost 1100€ dit soort prijzen zijn inkoop prijzen dus daar verdienen ze niks aan.
Link naar reactie
maar ja met dit weer 500€ besparen voor heel erg vroeg daar zijn? maar je hebt gerust kans als je der om 3.00pm snachts naar toegaat dat er al meer dan 10 mensen zijn. in breda toen in het nac stadion er een nieuwe MYCOM pc zaak open ging was het de eerste 4 dagen achterdrang hekken in de rij staan. ongelooflijk. net alsof het voor niks weg gaat.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...