Ga naar inhoud

thermaltake case


Aanbevolen berichten

geen ervaring mee maar... Moestik op dit moment een pc kopen zou het waarschijnlijk deze kast worden, heb ze wel al gezien en ze is echt heel degelijk gebouwd, genoeg voorzieningen en tenslotte er zit geen voeding in, vind ik eigenlijk positief aangezien je dan zelf kan kiezen welke voeding je juist wilt.
Link naar reactie
Thermaltake Soprano silver met window. Soort op volger van de Tsunami Dream case. Goede kast moet ik zeggen. Ik heb hem zelfs ook en niks over te klagen. Idd Thermaltake maak absoluut geen shit, maar dat is mijn mening Strak Design, 9 cm fan in de side window. 120 mm fan in de back en front voor de airflow. Persoonlijker vind ik ze ook strakker afgewerkt dan de Tsunami kast. Simpel inklikken van een uitbereidingskaart in de slots (geen schroeven), was trouwens bij de Tsunami ook al zo. Strak in het pak. Leukste is ook wel, dat het een weerspiegelende lak is over gegooid. Nadeel is geen Removable Motherboard Tray wat de Thermaltake Shark wel weer heeft. Meer info op http://www.thermaltake.com/xaserCase/soprano/sws/sws.htm Veders leuke nette kast voor weinig geld :) Succes
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...