Ga naar inhoud

TwinMoss geheugen i.c.m A64?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:e4e9fb6bd1="Vandread"]sjonge kom nou es met een volledige reactie! :lol: typenummer!!!??? het part nummer moet eindigen op AA4T of 1A4T[/quote:e4e9fb6bd1] Jaja, heb thuis even geen internet, dus dat ging even moeilijk :wink: Ik kijk zo even -> ga naar vriend -> post (hoe bedoel je moeilijk doen?? :) )
Link naar reactie
@ HJS, hoge fsb ga je toch niet halen met dat asus plankje. Bovendien is het kenmerkende van winbond chippies dat ze met een beetje prik lekker oc'en. Ik gooi hier zo 3,7 volt op m'n BH-6 repen. Bovendien houden ze de strakke timings vol. Beetje goede BH-5 repen draaien zo 275 tot 280mhz 2-2-2-5 en dat zie ik gskill niet zo snel doen. Voordeel van gskill is dat hij hele hoge fsb'en haalt. @ SDH, die OCZ Value repen niks voor je? Zo duur zijn ze niet maar je kan eventueel toch overklokken over een klein tijdje. :wink: Neem aan dat dat voorlopig er niet voor niks stond.
Link naar reactie
[quote:94562dec60="pcguy"]@ SDH, die OCZ Value repen niks voor je? Zo duur zijn ze niet maar je kan eventueel toch overklokken over een klein tijdje. :wink: Neem aan dat dat voorlopig er niet voor niks stond.[/quote:94562dec60]das idd zo, maar ik wil zo goedkoop mogelijk uit zijn, en toch een redelijke pc hebben. :) maar omdat het wss toch pas in de zomer word kan ik nog ff sparen, misschien dat er dan toch nog wat duurder geheugen inkomt maar dan i.p.v een A64 een Socket754 Sempron en die dan lkkr overclocken. :)
Link naar reactie
[quote:ce9a1a1864="pcguy"]@ HJS, hoge fsb ga je toch niet halen met dat asus plankje. Bovendien is het kenmerkende van winbond chippies dat ze met een beetje prik lekker oc'en. Ik gooi hier zo 3,7 volt op m'n BH-6 repen. Bovendien houden ze de strakke timings vol. Beetje goede BH-5 repen draaien zo 275 tot 280mhz 2-2-2-5 en dat zie ik gskill niet zo snel doen. Voordeel van gskill is dat hij hele hoge fsb'en haalt.[/quote:ce9a1a1864] Ik draai nu op 211 en is volgens mij het Dane Elec geheugen dat me tegenhoud om hoger te gaan. 215 ofzo met strakke timings moet toch kunnen, weet alleen nog steeds niet met welke geheugen je het meeste kans maakt (en dat betaalbaar is) Maar veel prik kan een A7N8X niet leveren aan het geheugen, dus die VX zooi is niks voor mij denk ik dan.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...