Ga naar inhoud

Vraagje over RAM-geheugen


Aanbevolen berichten

In de bios zijn de timings van het geheugen in te stellen. Stel hier dan de waardes van de snelste module in. De langzame module gaat dan ook op de snelheid van de snelle module draaien. Als het systeem dan instabiel word kan de langzame module het niet bijbenen, en kan je stapje voor stapje de timings losser zetten totdat het systeem weer stabiel is. Scenic20
Link naar reactie
Ik zou dit niet doen. De kans dat het stabiel loopt is klien en het verschil zal je nouwelijks merken. Zet de snelste op de waardes van de sloomste dat bespaart je een hoop ergenis als je een brief schrijft en je krijgt een blauw scherm. Als je de langzame op hogere snelheden zet kan Windowns enzo wel werken maar de kans dat je een blauwscherm krijgt is zeker niet uitgesloten.
Link naar reactie
[quote:09939dd071="laurensbot333"]Ik zou dit niet doen. De kans dat het stabiel loopt is klien en het verschil zal je nouwelijks merken. Zet de snelste op de waardes van de sloomste dat bespaart je een hoop ergenis als je een brief schrijft en je krijgt een blauw scherm. Als je de langzame op hogere snelheden zet kan Windowns enzo wel werken maar de kans dat je een blauwscherm krijgt is zeker niet uitgesloten.[/quote:09939dd071] Ik denk dat ik er het best van blijf. Toch bedankt hoor.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...