Ga naar inhoud

Wil iemand de FAQ overnemen?


Aanbevolen berichten

Zoals jullie ondertussen gemerkt hebben wordt de FAQ niet vaak - en dat is een understatement :oops: - geupdate. Oorzaak is dat de combinatie studie, hardwarejournalistiek en zelfs een sociaal leven weinig ruimte overlaat binnen een 24 urige dag. Maar voor het forum is dat natuurlijk geen goede zaak. Is een van jullie bereid de zorg voor de FAQ over te nemen? We hebben dan iemand nodig die zowel kennis van zaken heeft als bereid is tijd erin te steken. Als we iemand (of een groepje) hebben gevonden kunnen jullie een nieuwe topic aanmaken, waar ik dan een Mededeling van maak en de inhoud van de huidige FAQ heen kopiëer. Vergeet niet twee replies te plaatsen voor de appendices. ;) Als het om een groepje gaat kunnen jullie een gemeenschappelijke account maken en daarmee hetzelfde doen.
Link naar reactie
ik ben nieuw hier, en weet ook nog niet heel veel van computers, ik heb wel zelf een computer samengesteld en in elkaar gezet, en ik ben bezig mijn kennis uit te breiden, daarom zit ik ook op dit forum. Ik wil mij wel bijvoorbeeld op een klein onderwerpje richten om te helpen de FAQ te onderhouden. Zeg het maar, ook de andere forummers of ik deskundig genoeg ben hiervoor...
Link naar reactie
Wauw, wat een reacties! Comp-Freak, wat mij betreft heb je de baan. ;) Er zijn wel meer mensen geschikt, maar jij was de eerste en ik zie geen reden om je niet te kiezen. (Snel geplaatst om nog meer reacties te voorkomen :P ) Maak maar een topic aan, dan zet ik de huidige FAQ er neer. Als je wilt kan ik je ook nog wat plaatjes van verschillende CPU's mailen, dan kun je ze zelf online zetten. Pm me maar als je verder nog wensen hebt. ;)
Link naar reactie
[quote:388ddd7903="egslim"]Wauw, wat een reacties! Comp-Freak, wat mij betreft heb je de baan. ;) Er zijn wel meer mensen geschikt, maar jij was de eerste en ik zie geen reden om je niet te kiezen.[/quote:388ddd7903]Ik vind het ok, tenzij je iemand liever hebt dan mij, vind ik het ook goed. [Edit] Populair baantje :lol:
Link naar reactie
[quote:7662ea8537]Ik vind het ok, tenzij je iemand liever hebt dan mij, vind ik het ook goed.[/quote:7662ea8537] Ik was eerst van plan een paar geschikte mensen te pm'en, maar omdat het bijhouden van de FAQ een verantwoordelijkheid is leek het me beter als mensen zelf naar voren zouden komen. Maar ik denk dat van alle regelmatige bezoekers op dit forum jij een van de meest geschikte bent om dit te doen. Dus ik wens je veel succes! Mocht je het over een tijdje toch zat beginnen te worden, laat me dat dan even weten. Dan zoeken we iemand anders.
Link naar reactie
Ik bied me ook aan, maar dat is dus al te laat zie ik :wink: Overigens, wat is er tegen een aprart FAQ account? Comp-Freak weet mss veel maar ook niet alles, wat als er toch een (klein) groepje van gemaakt word met als 'leider' Comp-Freak? Ik denk dat er op dit forum nog wel een stel (bekende) mensen rondlopen die goed kunnen helpen (vind mezelf ook wel redelijk bekende op dit forum :wink: ) Ik denk toch dat we iets meer kunne als een stuk of 5 mensen toegang krijgen tot het "FAQ' account, op die manier kunne sugesties ook sneller verwerkt worden en meer behandelt worden. Its just an idea :wink: EDIT: Ik bied me overigens wel aan voor een "AMD vs Intel" gedeelte of een [b:d7f83b9875]up-to-date[/b:d7f83b9875] "Welk CPU + Mobo + geheugen moet ik kopen?" stuk te maken
Link naar reactie
[quote:05e33e1106="Safihre"]Ik bied me ook aan, maar dat is dus al te laat zie ik :wink: Overigens, wat is er tegen een aprart FAQ account? Comp-Freak weet mss veel maar ook niet alles, wat als er toch een (klein) groepje van gemaakt word met als 'leider' Comp-Freak? Ik denk dat er op dit forum nog wel een stel (bekende) mensen rondlopen die goed kunnen helpen (vind mezelf ook wel redelijk bekende op dit forum :wink: ) Ik denk toch dat we iets meer kunne als een stuk of 5 mensen toegang krijgen tot het "FAQ' account, op die manier kunne sugesties ook sneller verwerkt worden en meer behandelt worden. Its just an idea :wink: EDIT: Ik bied me overigens wel aan voor een "AMD vs Intel" gedeelte of een [b:05e33e1106]up-to-date[/b:05e33e1106] "Welk CPU + Mobo + geheugen moet ik kopen?" stuk te maken[/quote:05e33e1106]Vanaf nu ben ik verantwoordelijk voor de faq en ik zal dan dus ook mensen om hulp vragen als ik dat nodig vind. Van het weekend heb ik tijd om de faq te gaan bewerken en daar moet nog eens goed over nagedacht worden. Heb je suggesties, dan kan je die posten in het daarvoor bestemde topic.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...