Ga naar inhoud

Krijg geen beeld..


Aanbevolen berichten

Ik heb laatst een AMD Athlon 64 3500+ Winchester gekocht, en een Gigabyte K8NS-Ultra. Heb het vandaag in mijn kast gezet, en toen ik hem aanzette, kreg ik tot mijn verbazing geen beeld.. Ik heb mijn videokaart eruit gehaald (Leadtek GeForce 6800LE) en in een ander systeem gezet, daar gaf hij gewoon beeld. Toen heb ik de VGA die in dat systeem zat ( ATI Radeon 9000) In mijn kast gezet, en die gaf ook al geen beeld. Zover ik kan ontdekken zijn er geen jumpers op het mobo, alleen voor clear CMOS. Ik heb ook nog geprobeerd om zo kaal mogelijk op te starten, zonder succes. Wat moet ik nog proberen? Of kan ik beter gelijk het moederbord terugsturen?
Link naar reactie
Alle voedingkabeltjes erin? Andere voeding geprobeert? Geeft je mainboard geen kik? Geen boot beep? Trek het geheugen er eens uit... beept ie dan wel? (errorbeep) Er zit trouwens zo'n rescue bios dinges op toch? Kijk eens in de manual hoe die werkt. Misschien bied dat een oplossing? Bij een maat van me heb ik hetzelfde mainboard + 6800LE + 3200+ winchester wel gewoon aan de praat, dus aan de config zelf hoeft het niet aan te liggen. Kan een DOA zijn..
Link naar reactie
Nu heb ik contact gehad met azerty via de mail, en hun zeggen mij dat ik een converter van 20 naar 24 pins nodig, maar ik zie het nut hier neit van in, aangezien mijn voeding 20 pins is, en mijn mobo ook.. Is deze reactie ondoorgrond, of zit hier iets achter?? Dit is wat zij mij precies zeiden: [i:27a660822f]Uw systeem geeft hoogst waarschijnlijk geen beeld omdat het moederbord niet genoeg stroom heeft om de videokaart van stroom te voorzien, dit is op te lossen door een converter te plaatsen op het moederbord. Wij hebben de genoemde converter in ons assortiment onder artikelnummer 2163. En dit is een plaatje ervan: [url]http://www.azerty.nl/files/2077.gif[/url] Zou me 8,50 kosten..[/i:27a660822f]
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...