Ga naar inhoud

help bios ziet mijn dvd brander toshiba SD-6473 niet


Aanbevolen berichten

hallo mijn vraag is ik heb een laptop van packardbell de easy note M5266 nauw heb ik de dvd brander 2x een toshiba SD-R6112 ver vangen voor de dvd brander 8x toshiba SD-R6472B nou heb ik het probleem dat mijn bios de dvd speler niet wil herkennen waar door ik dus niet meer kan booten van af cd-rom wat dus moet om xp te instaleren maar nu komt het in Windows XP die er dus al op stond werk de cd speler voor 100% goed en ik kan ook branden maar ja ik heb gewoon die boot van af cd-rom nodig weet iemand hier iets over packardbell zij tegen mij dat het alleen met de oude dvd speler werkt maar ja dat moet toch gewoon onzin zijn dat ik nog niet eens een andere brander er in kan zetten oja heb ook al een nieuwe dvd brander van nec (6500A) of zo iets geprobeerd maar ook het zelfde probleem al vast bedankt
Link naar reactie
klinkt misschien raar , maar controleer nogmaals of je de de speler wel goed hebt aangesloten. Goed aangedrukt ? Check ook of de aansluiting exact hetzelfde is ? Als ie hem daarna nog steeds niet vindt dan terug naar de leverancier, het zou dan best een DOA kunnen ziujn, of laat de winkel die maar voor je aansluiten. Kwestie van 1 minuiut werk, maar dan weet je ook dat ie het doet
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...