Ga naar inhoud

nwe mobo+proc.


Aanbevolen berichten

[quote:f056fbecf5="IMworthy"]KT4V[/quote:f056fbecf5]Semprons kunnen dus wel met de laatste BIOS-versie (A6712VMS.1B0). http://www.msi.com.tw/program/products/mainboard/mbd/pro_mbd_cpu_support_detail.php?UID=362&kind=1 Overklokken van de CPU zit er echter niet in, omdat de FSB voor de CPU op die KT4V max. ingesteld kan worden op FSB333.
Link naar reactie
Ik zie het ja. Volgde een foute link bij MSI. Waty bevelen jullie aan? (Performance, verkrijgbaarheid, etc). (En wel vreemd, volgens diverse sites in een krasje op de die niet erg, de core is niet aangetast, maar die sirene en het uitschakelen na de Post of als ik te lang in het BIOS zit suggereerd anders. :P)
Link naar reactie
Dat hangt van m'n vriendin af. Maar als ik haar ken loopt ze om een Athlon 64 te jengelen. Overklokken is overigens uit den boze, ik begin er niet meer aan. (Overigens heb ik voor haar dit huidige systeem gekocht, was heel wat overedingskracht en bruut geweld voor nodig om haar los te weken van haar toenmalige K6II, liep ze 2 weken teug te jengelen om een nieuw systeem, of het even een A64 3400 systeempje mocht zijn ICM 1 gig pc3200 geheugen en een 6800GT grafkaartje en hardeschijfcapaciteit dat niet zou misstaan bij de NASA OID.) In mijn voorbeeld waarmee ik het topic opende ging ik uit van een Asus K8N-skt (Nforce 3) met een A64 3000, maar voor aardig wat minder zet ik er evt een 2800 op. Vriendin komt zo thuis. Ik denk dat ik beter even naar de kroeg verkas. Voor een weekje... Dit gaat me centen kosten vrees ik. :S
Link naar reactie
Was het maar zo simpel. Di's een apart geval, niet blond. Enfin. Moet ik om een snelle Sempron er op te zetten wel eerst het BIOS flashen. Dus eerst weer mijn processor erop, flashen, Sempron erop. En hopen dat ik de boel niet weer sloop. (Probeer nog steeds oude CPU weer aan de praat te krijgen, krasje is zo klein, bah). EDIT: heb inmiddels de oorzaak gevonden, een miniem hoekje van de core afgebroken, echter weigert hij nu zelfs om te posten en twijfel of dat aanvankelijk wel beschadigd was.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...