Ga naar inhoud

HT aan of uit


Aanbevolen berichten

[quote:15b7a68991="Vandread"][quote:15b7a68991="rombaft"]3dmark03 mijn cpu score wel heel laag is 628punten[/quote:15b7a68991] 628 punten?! met een x800 en een p4 3,2? Lijkt me sterk :o Heb je ook 3dm01se en 3dm05 scores?[/quote:15b7a68991] Hij heeft het over zijn CPU score :wink: Als je HT uit wil zetten, en het echt 100% uit moet zijn moet je het voor de installatie van windows al uitzetten, hierna kan dit voor problemen zorgen. Verder zal het niet veel uitmaken, het is dus niet de moeite...
Link naar reactie
@ 3 ghz haal ik nog dik 700, dus er moet toch iets niet goed zitten denk ik. HT aan of uit moet niet veel verschil maken. Zelf heb ik hier tenminste geen verschil in gemerkt bij pifast. Nadeel is dat bij veel toepassingen een p4 met HT maar de helft van zijn eigenlijke vermogen gebruik. CPU verbruik blijft dan maar op ong 50% hangen, waarbij maar 1 virtuele processor volledig belast is. Zet je HT uit, dan wordt de rekenkracht niet samengevoegd, maar gehalveerd. Omdat dan het os niet op de andere virtuele processor kan draaien denk ik dus dat HT aan meer performance geeft in 3D mark.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...