Ga naar inhoud

CPU loopt niet op goede snelheid


Aanbevolen berichten

Ik heb een 2500+ die op 1ghz loopt. Hij liep altijd goed (1,83 dacht ik) maar kwam er net achter door rechtermuisknop / deze computer te doen. Is dit een fout op loopt die nu gewoon op deze snelheid? Hoe kan ik dit weer terug zetten en zorgen dat het blijft staan :O Verder weet ik dat deze CPUs op 3200+ waardes kunnen lopen. Doe ik dit op de zelfde manier? Wat moet ik dan hoger stellen. Heb nog nooit oc oid dus is even wennen :) Specs: 1024mb, pc 3200 kingston 2500+ (11x100) <--- Dit is zeker niet goed? Abit NF7s v2.0
Link naar reactie
[quote:d04d317132="@ liq.."]voor normale snelheid moet je de FSB dus op 166 zetten, Om het als 3200+ te laten draaien, moet je de FSB op 200 zetten, en misschien de vCore wat verhogen.[/quote:d04d317132] Ok bedankt, dus niet de bus speed op 200? Die staat namelijk bij mij al op 198. De FSB staat op het moment op 100 :S
Link naar reactie
[quote:90b55e0cd9="NoepZor"]@plextor, dan clock je em over, wie zegt dat de CPU dat kan (grote kans van wel maar toch) Maar je zit met 166Mhz FSb iig op de standaard snelheid![/quote:90b55e0cd9] Gelukkig is het gelukt, het wou eerst niet. Maar nu ik dit weer kan ik hem ook op 3200+ laten draaien. Ik heb echter gehoord dat Barthon 2500+ voor een bepaalde datum goed zijn over teklokken oid. Ik heb geen bonnentje oid meer (2dehands gekocht) Kan ik nakijken of ik zonder moeite mijn CPU op 3200+ waardes kan laten lopen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...