Ga naar inhoud

asrock mobo start niet door


Aanbevolen berichten

Ik heb het volgende probleem: Sinds dat ik me geheugen er even had uitgehaald om in een andere pc te gebruiken en daarna het geheugen terug stopte wil me p4 niet meer aan. Althans ik krijg geen beeld. De fans gaan allemaal wel draaien en de hd spint ook op maar voor de rest gebeurt er niks. Ik moet er wel bijzeggen dat ik met me stomme kop eerst het geheugen er verkeerd om in gedaan had :F Wat ik heb geprobeerd: - geheugen in een andere pc getest en dat deed t nog. - andere voeding - cmos clear - geheugen in de andere bank -zonder geheugen gestart om te kijken of ie dan piepte en dat deed hij(dus mobo niet stuk dan lijkt me) Dit hielp dus allemaal niet. De specs: Intel Celeron 315, 2.26/533 ghz Asrock P4I45GV R 5.0 mobo samsung pc2700 256 mb Sweex 350 watt voeding maxtor 30 gb harddisk Even voor de duidelijkheid dit heeft hiervoor wel allemaal goed gedraaid dus kom er niet mee aan dat de voeding niet goed is want voor dit systeem is ie net goed genoeg(zat bij een kast) Graag suggesties wat ik nog kan doen of wat er eventueel stuk is
Link naar reactie
Wat ik allemaal ook daarna nog geprobeert heb zijn: - een andere monitor erop aansluiten - een losse vga kaart erin gestopt(hij is met onboard vga) en zag zover ik kon zien geen beschadigingen aan de geheugen bank, en ik heb t ook in die andere bank geprobeert maar dat maakte dus ook niks uit. Ik ben inderdaad ook bang dat me mobo kapot is, maar gelukkig heb ik nog garantie. Dus als ik 100% cker weet dat t me mobo is stuur ik em op.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...