Ga naar inhoud

Stekkers op Mobo: hoe moeten ze erop??


Aanbevolen berichten

De kabels Van Voeding naar Moederbord heb ik losgemaakt omdat ik geheugen bij plaatste,moest even wat ruimte hebben. Ik dacht dat het één stekker was, maar het bleken er echter dus 2 te zijn...(..) zie foto's : http://www.djeduardo.nl/mobo.htm Nu weet ik niet meer in welke volgorde ze naast elkaar erop moeten.( zie slot onder) Een vergissing lijtk me niet zo best nl... Moederbord CPU Type AMD K6, 300 MHz Moederbordnaam Epox EP-51MVP3E-M/51MVP3F-A/58MVP3C-M/58VP3A/5BVP3A/P55-VP3 Moederbord Chipset VIA VT82C598 Apollo MVP3
Link naar reactie
[quote:55260dc641="Comp-Freak"]Klopt, bij oude AT systemen is de regel dat de 4 zwarte aders bij elkaar in het midden moeten zitten. Sluit je deze verkeerd aan dan blaas je je mobo op. (heeft een vriend van me gedaan :roll:)[/quote:55260dc641] Offtopic, heb vroegah ooit is een geheugenreepje ingebouwd zat er niet goed in pc begon te piepen en te stinken, was m'n eerste onderdeel dat ik ging uibreiden marrrrrr moederbord had het overleefd en de geheugenreepje kon direct de prullenbak in was aan 1 kant zwart :roll:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...