Ga naar inhoud

athlon 2000+ met 230 watt voeding


Aanbevolen berichten

Ik denk dat je voeding het probleem is, als hij op 100 x 12(of wat is het) loopt trekt het mobo het net om de cpu te voorzien van stroom. Als je 133 x 12 doet niet meer... Mij lijkt dat de enige rede voor dit probleem, geheugen dacht ik idd al niet, want anders had ie ook niet bij 100 gewerkt. T zijn inderdaad afzetters van marktplaats, dat klopt...maar ik heb geen andere oplossing, misschien dat morgen RD of iemand anders nog iets weet....
Link naar reactie
[quote:de62f25aea]maar goed, misschien dat zo'n verloop stekkertje zou kunnen helpen[/quote:de62f25aea] Ik weet het niet... waarom zouden ze een 4 pins stekker hebben gemaakt als het ook met een 3 pins zou kunnen... Ik denk niet dat het zo zal lukken, maar nogmaals, w8 de reacties van de andere forumgebruikers af.
Link naar reactie
Nou, niet veel mensen meer gereageerd :-? maar goed, ik heb het zelf al opgelost... Helaas heb ik voor "niets" een nieuwe voeding gekocht, want daar lag het niet aan! Ik heb het koelblok vervangen en opeens deed de computer het.... Ik dacht, daar kan het nooit aan liggen, want hij zou dan misschien een stuk onstabieler worden, maar toch niet consequent rebooten bij het opstarten van windows??? maarja... hij doet het nu en daar gaat het om
Link naar reactie
[quote:1f803a269a="jayday"]Ik zou m gewoon terugbrengen, als die voeding het dan zou begeven kan je altijd nog een ander halen. Nu stop je die 19,- weer in je zak. En die andere voeding houd het ws prima.[/quote:1f803a269a] Op zich heb je wel gelijk... Ik zal het eens proberen..
Link naar reactie
[quote:61c1bfeb55="Peter_the_skater"][quote:61c1bfeb55="jayday"]Ik zou m gewoon terugbrengen, als die voeding het dan zou begeven kan je altijd nog een ander halen. Nu stop je die 19,- weer in je zak. En die andere voeding houd het ws prima.[/quote:61c1bfeb55] Op zich heb je wel gelijk... Ik zal het eens proberen..[/quote:61c1bfeb55]Wie niet waagt, wie niet wint.. :wink:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...