Ga naar inhoud

AUX temperatuur meting


Aanbevolen berichten

Ok, ik weet niet of deze vraag al bestaat (simpelweg te lui om alle post door te lezen) Als ik mijn temperatuur meet van mijn server-systeem krijg ik de volgende waarde voor de AUX sensor: Speedfan = 120 graden celcius Everest Home = 119 graden celcius Ja echt celsius, ik heb mij niet vergist in F. In de verscheidende Fora op het internet staat dat de AUX de Omgevings-temperatuur is van de computer. de sensor zit neem ik aan op het moederbord. Nu vraag ik mij af: - Hoe kan het dat door middel van 2 meet-tools mijn omgevings temperatuur rond de 120 graden celcius ligt - Hoe kan ik het voor elkaar krijgen de tempoeratuur te doen dalen van deze sensor. - Als de temperatuur bij de sensor wel zo hoog ligt, is er schijnbaar iets fout in mijn pc kast. zoja Wat zou het kunnen zijn. Voor mensen die eventuele graag de systeems specs willen weten, voor een nadere analyse: Kast: Thermaltake Sharky black Voeding: Aopen 400W Moederbord: ASUS P5GD-1 Geheugen: Crosair 2x 512 Mb 400Mhz Processor: Pentium4 3.0 Ghz HT Video-kaart: Sapphire Radeon X700 Pro PCI-express HardeSchijf: WD 200 Gb 7200 rpm 8Mb chache DVD drive: Aopen DVD 1648 Cameleon Terzijde: de PC staat dag en nacht aan. Alvast Bedankt, Jeroen
Link naar reactie
Zover was ik al :D Met honderd twintig graden celcius kan ik water doen koken en eieren doen bakken in mijn pc kast. Des al niet te min, geen antwoord op de vraag. Als de sensor niet op net moerderbord zit, geeft speedfan / everest dit ook niet aan. *zie grafische kaart temp sensor*.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...