Ga naar inhoud

hpt 366


Aanbevolen berichten

Dat weet ik niet ik heb verschillende drivers van het internet gehaald zowel van Highpoint (de NT drivers omdat voor XP niets is geschreven) en van de driversguide.com. laat zich installeren (dmv stuurprogramma's bijwerken, wordt weliswaar niet door Microsoft geverifieerd) maar na het opnieuw opstarten zie je na het bios verhaal wel in het hpt scherm dat de cdroms die fysiek gekoppeld zijn zijn geinstalleerd, maar daarna slaat ie vast. (zie het opstart scherm maar heel vaag) wie heeft een idee hoe ik die controllers toch in XP aan de gang krijg. Groet Eduard.
Link naar reactie
zijn inderdaad geintergreerd op het mobo, draait ook moeiteloos 98se moet je inderdaad de hpt 366 ide controllers apart via het bijgeleverde cdrommetje installeren maar om xp te installeren moet je via de gewone ide je cdrom en hardeschijf installeren om xp zowieso op je harde schijf te krijgen. doe je dat niet geeft ie aan dat je hpt controllers via een diskette moet instaleren. maar DAT DOET IE NIET, ook NIET de zgn. drivers die XP ter vervanging aanbiedt via de installatie. nou heb ik al op het internet op verschillende forums gelezen dat het een wezelijk probleem is, hoofdzakelijk engelstalige forums. maar ik kan me niet voorstellen dat er in Nederland niet computeraars met hetzelfde frusterende probleem hebben gezeten, kost me langzamerhand mijn nachtrust :cry: :cry: ik hoop dus op iemand die in het verleden ook een paar rusteloze nachten heeft gehad met het HPT probleem...tis namelijk toch zonde om moederbord en cpu te vervangen die het nog goed doen. groet Rapror. groeten Rapror.
Link naar reactie
DUIZEND MAAL DANK COMPUTERVRIENDEN :D :D ken je dat rusteloos gevoel dat je computer (lees microsoft) niet doet wat jij graag wil dat ie doet.... de oplossing was van OAP, kheb zo'n beetje alle beta versies, hpt366 gerelateerd, die op het internet stonden uitgeprobeerd, op OAP's advies het mobo cdrommetje er bijgehaald de ultra66 op de harde schijf gezet en vervolgens de stuurprogamma's van de massa controllers bijgewerkt...eeeehh voila daar stonden ze :P :P 2 harde schijven en 2 cdrom spelers erbij ik kan mijn geluk niet op.... de groeten mensen mijn avond kan niet meer stuk. Rapror.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...