Ga naar inhoud

Zijn dit goede Casefans?


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik wil mij eigenlijk een paar nieuwe casefans kopen, want ik ben flauw geworden van mijn anderen (veel te veel lawaai). Omdat ik een niet al te groot budget het (ongeveer 30 euro) is mijn oog gevallen op dit setje: [url=http://www.thermaltake.com/dcfans/35drivebay/a1873.htm]Casefan's[/url] Mijn vraag is dus of dit wel een redelijk setje is, ik heb zelf namelijk niet zo veel verstand van de CFM e.d. dus wou ik het eerst maar even vragen voordat ik het koop.
Link naar reactie
Het aantal CFM's van die fans zijn best okee en het geluid is ook niet al te veel, alleen als je de fans op hun langzaamst laat draaien dan is het aantal CFM's natuurlijk ook niet zo hoog. Wat je mooi kan doen op die manier is de fans zachtjes laten draaien als je weinig aan het doen ben en als je ga gamen bv dat je ze dan hard zet, dan maakt het geluid ook niet zo veel uit.
Link naar reactie
Hoe duur is dat ding trouwens? Misschien kan je wel beter een paar losse fannetjes kopen die evenveel of meer CFM's maken maar minder geluid produceren of een andere fan controller met krachtigere fans die je gewoon langzaam laat lopen als je weinig aan het doen ben. Overigens: misschien zijn er wel mensen die het niet met mij eens zijn en dit anders zien, sowieso is het mijn inziens altijd beter even te wachten op meer reacties (of het uitblijven hiervan).
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...