Ga naar inhoud

BIOS update


Aanbevolen berichten

Ik heb een PC met P4 Titan 533 moederbord (GA-8ST) en Chipset SIS 645DX De PC is uit 2002 en bij een overzicht van Sisoft Sandra stond het advies dat het BIOS moest worden geupdate. Dat heb ik gedaan met de Gigabyte update utility rechtstreeks van een Gigabyte-site in deUSA. Dit ging prima alleen na installatie kreeg ik steeds om de 10 tot 15 seconden een zoemend alarmgeluid uit mijn systeemkast. Verder functioneerde de pc normaal. Na terugzetten van de oude BIOS was dit probleem weer uit de wereld. Weet iemand wat dat geluid betekent en hoe installeer ik een update zonder datzelfde probleem te krijgen?
Link naar reactie
je moet niet alles geloven wat sandra zegt, is ook gewoon een pgm. Die zegt al bij een gloednieuwe pc dat je alles moet veranderen. 1e regel bij het updaten van je BIOS. Als je geen problemen hebt niet flashen, die kunnen daarna ontstaan, dus jouw geval. Wees blij nadat je de oude teruggeflashed hebt dat het probleem weg is. Anderen waren niet zo gelukkig. Zoemend geluid : zou het niet weten.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...