Ga naar inhoud

Help .......... Micro Star model MS-6541


Aanbevolen berichten

Ik heb een moederbord gekregen, helaas zonder handleiding. De gegevens op het moederbord zijn: Micro Star model MS-6541 MS-6541 VER 1.0 Bij Microstarcomputers komt hij niet voor in de lijst. Op internet kom ik niet verder dan dat hij komt uit een Compaq EVO 310/320 Wie kan mij helpen aan een kopie van de handleiding?
Link naar reactie
[quote:11c0673e5d="tdw"]Microstar en MSI is heel wat anders! http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=134703&highlight=microstar[/quote:11c0673e5d] Ze zijn wel degelijk hetzelfde [url]http://www.msi.com.tw/[/url] gewoon ff op de link klikken :wink: Onder MSI staat altijd Micro-Star International Dit is wat je zoekt http://www.msi.com.tw/program/search/ser/SerConProRes.php?keyword=6545&kind=1
Link naar reactie
Iedereen hartelijk dank voor de snelle reakties. Ik heb weer op het net gekeken, maar ik ben niet verder gekomen. Wat ik wil weten is hoe ik de F_P1 connector moet aansluiten, welke pinnetjes zijn voor de: Power On/Off Power led PC luidspreker HD led enz. enz. enz. Deze gegevens staan niet op het moederbord.
Link naar reactie
Ik begrijp eruit dat je een duidelijke handleiding zoekt en volgens mij kun je die met onderstaande link downloaden. Het is een gezipt PDF-bestand van ca. 5 MB. Weliswaar een ander versienummer maar grote kans dat de lay-out hetzelfde is. In ieder geval behoorlijk uitgebreid, 67 pagina's. [url]javascript:void(window.open('/program/support/download/dld/spt_dld_file_record.php?folder=3&kind=1&name=E6714v5.1.zip','open','width=550,height=250,scrollbars=yes,resizable=no'))[/url] Succes, Jim
Link naar reactie
Beste Jim, Ik heb de handleiding gezien, maar waar jij al bang voor was, het heeft niet dezelfde layout. Dit bord heeft twee "Front Panel Connectors" JFP1 (1-10) en de JFP2 (1-8) Mijn bord heeft één FPC, de F_P1 (1-18) De borden die ik gezien heb, hebben allemaal twee FPC's, ik zoek een bord met één FPC. In elk geval bedankt voor het mee zoeken. Ronny
Link naar reactie
Beste mee denkers, Dit is het antwoord wat ik van HP/Compaq heb gekregen. The spare part number (289767-001) provided indicates that this is a 845G chipset. LED/BEZEL BUTTON HEADER PIN DESCRIPTION HD_LED + 1 2 POWER_LED + 1 2 POWER_LED + HD_LED - 3 4 POWER_LED - 3 4 POWER_LED - GND 5 6 POWER_BUTTON# 5 6 POWER_BUTTON# RESET# 7 8 GND 7 8 GND +5V 9 10 NC 9 10 NC NC 11 12 GND 11 12 GND GND 13 - KEY 13 - KEY CHASSIS_ID2 15 16 +5V 15 16 +5V CHASSIS_ID0 17 18 CHASSIS_ID1 17 18 CHASSIS_ID1 Please e-mail us if you need further clarification and we will be glad to assist you. Kind Regards, HP eServices Kan iemand dit vertalen in duidelijke taal, zoals: Power led = pin 1 en 2 HD led = pin 3 en 4 enz. enz. Pin 14 ontbreekt, dat klopt, ook op het bord Iedereen alvast hartelijk dank !!!!!!!!!!!!!!
Link naar reactie
Beste meedenkers, De pin bezetting die Compaq gaf klopt niet. Proefondervindelijk kwam ik op het volgende: HDD led op 1/3 Power led op 2/4 Power Sw op 6/8 Reset Sw op 5/7 Helaas denk ik dat het bord kapot is, als ik het bord alleen aansluit met de ATX 20 pins Power Connector en de ATX 12V Power Connector +(monitor - toetsenbord - muis), dan draait gelijk de Fan van de voeding en de koeler, maar verder niets. Hij reageert nergens op, ook geen beeld. Sluit ik alles aan, het zelfde verhaal. Of heeft iemand nog een idee?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...