Ga naar inhoud

Geen HDD te vinden in bios en XP?!


Aanbevolen berichten

Members,, Een goeie vriend van mij zit met een probleem. Allereerst hier de spec's van zijn pc: * P4 3.06 GHz S478 * Asus P4P800SE * Kingston 1024MB PC3200/400 * WD Raptor 74.3GB 10K * Asus ATi 9800XT * Plextor PX708-A * Windows XP incl. SP2 Hij heeft nog een 80Gb IDE schijf van Maxtor liggen. Zijn mobo is voorzien van 2 S-ATA en 2 gewone ATA aansluitingen. De Raptor is aangesloten op de S-ATA. Wil hij ook de Maxtor ATA schijf aansluiten dan ziet het bios en Windows XP alleen maar de Raptor schijf maar geen Maxtor schijf :roll: Sluit hij er een DVD-ROM op de ATA poort aan dan is er niks aan de hand :lol:
Link naar reactie
[quote:ed91dd916f="Sylvester"][quote:ed91dd916f="royzwiers"]kheb een keer hetzelfde probleem gehad.. ij mij bleek toen de ide kabel niet meer helemaal lekker te zijn...[/quote:ed91dd916f] Lijkt me stug.. de DVD-ROM werkt wel op die kabel :wink:[/quote:ed91dd916f]Maar aangezien een kabel 2 connectoren heeft kan het wel, als de DVD op de slave zit, welke nog heel is, en dat de master stuk is. Om een voorbeeld te noemen è.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...