Ga naar inhoud

Een degelijke, nieuwe pc?


Aanbevolen berichten

Mwoa, uit eigen ervaring weet ik dat een Sempron 2400+ met met simpele boxed cooler absoluut geen heethoofd is. Ook met een 20% FSB-overclock naar 400MHz gebeurt er nog erg weinig met de temperatuur (komt idle nauwelijks boven de 40C uit als ik die temp sensor moet geloven, pas bij een FSB overclock naar 480MHz begint de temp aardig te stijgen, naar een graadje of 60 fully stressed). Maar C 'n Q op Socket 754 is natuurlijk ideaal voor de huiskamer. 8)
Link naar reactie
[quote:9524551d02="Obi-wan-kenobi"]In de startpost staat idd. de mogelijkheid aangegeven. En je moet je goed bedenken dat als je kiest voor Socket A en later toch wilt videobewerken,[/quote:9524551d02] Dat is dus mijn punt. dat staat er niet. er word alleen wat genoemd over FOTO bewerking ( wat met een PIII ook 'prima' gaat) [size=9:9524551d02]of ik ben blind, sluit ik niet uit[/size:9524551d02]
Link naar reactie
[quote:3e1af3b79c="egslim"][quote:3e1af3b79c]misschien zou ik volgend jaar een [b:3e1af3b79c]digitaal fototoestel[/b:3e1af3b79c] willen kopen en later eventueel zo'n [b:3e1af3b79c]digitale camera[/b:3e1af3b79c], dus daar zou ik wat op willen anticiperen[/quote:3e1af3b79c]Dus het is in elk geval een misschien. ;)[/quote:3e1af3b79c] Ow, ik begrijp het misverstand nu. :P Aangezien ik de laatste tijd ook met Vlamingen samengewerkt hebt, denk ik dat TS met 'digitaal fototoestel' een fotocamera bedoelt en met 'digitale camera' een videocamera. Maar misschien kan Sally daar beter zelf uitsluitsel over geven. :wink:
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Dag iedereen, sorry dat ik niet meer antwoordde, maar mijn enige internettoegang (die op het werk), was onmogelijk geworden door een virus, hip hoi. Ik moet inderdaad toegeven dat er sprake was van spraakverwarring: een camera is altijd een videocamera in Vlaanderen. Een fototoestel maakt (digitale) foto's. In ieder geval heb ik veel gehad aan jullie raad! Ik ben voor een 64bit processor gegaan van 2800, TFT scherm van 17", geen draadloze muis of toetsenbord, een officiële XP-licentie. En ik schrijf dit nu vanop mijn nieuwe pc, die perfect binnen het budget viel. Allemaal heel erg bedankt, en tot het volgende computerprobleem ;-) Groetjes, Sally!
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...