Ga naar inhoud

PCI Express???


Aanbevolen berichten

Nou als je vriend in de toekomst nog wat meer wil uitbreiden dan kan je het best alvast een PCI-e syteem kopen. Dat kost helemaal niet zo erg duur hoor je hebt al een Mainboard PCI-e voor ongeveer 130 euries. dan nog een goede PCI-e videokaart bijvoorbeeld de 6600GT van nVidia. Die heb je al voor ongeveer 160 euries. Een CPU van 135 euries en je hebt je een AMD 64 Bit 3000+ met socket 939. En voor ongeveer 65 euries heb je 512MB DDR geheugen 400Mhz FSB voor bij je CPU. Dan kun je wel knap battlefield draaien. :wink: Suc6.
Link naar reactie
[quote:0a0ecf7c87="Aljosja"]Hm, heb je wel gedacht aan: Kast + Voeding Moederbord cd/dvd-rom drive harde schijf Met cpu + mem + videokaart ben je er nog niet :wink: En dan valt ie flink wat duurder uit. Trouwens, voor die prijzen krijg je die onderdelen volgens mij niet, behalve op een beurs :wink: ...[/quote:0a0ecf7c87] [quote:0a0ecf7c87="Ruupie"] Dat kost helemaal niet zo erg duur hoor je hebt al een Mainboard PCI-e voor ongeveer 130 euries. [/quote:0a0ecf7c87] Verder kan die maat toch nog altijd zn ouwe HDD, kast CD etc. gebruiken??
Link naar reactie
[quote:2e1e1c98eb="Aljosja"]Hm, heb je wel gedacht aan: Kast + Voeding Moederbord cd/dvd-rom drive harde schijf Met cpu + mem + videokaart ben je er nog niet :wink: En dan valt ie flink wat duurder uit. Trouwens, voor die prijzen krijg je die onderdelen volgens mij niet, behalve op een beurs :wink: ...[/quote:2e1e1c98eb] Het is echt niet zo duur hoor in de pc shops. kijk maar eens op [url]http://www.pcbuy.nl[/url] en zoek maar eens een 6600GT van Gigabyte
Link naar reactie
[quote:35c0e52945="Ruupie"]Het is echt niet zo duur hoor in de pc shops. kijk maar eens op [url]http://www.pcbuy.nl[/url] en zoek maar eens een 6600GT van Gigabyte[/quote:35c0e52945] Kijk liever op http://www.tweakers.net/pricewatch ;) die pcbuy is nogal onoverzichtelijk. PS Aljosja: op de res 1024x768 is jou signature te groot, namelijk 3 regels wat niet geheel conform de regels is, just for your info
Link naar reactie
AGP zal eerder verdwijnen als het normale PCI slot, ik verwacht dat je het normale PCI slot over een jaar of 5 nog steeds terug ziet op het moederbord, denk maar aan hoe lang het oude ISA slot op de moederbord heeft gezeten. Voorlopig zijn er nog zat PCI kaarten leverbaar, geluidkaarten hebben de bandbreedte die PCI-Express bied niet nodig en zullen niet zo snel overgaan op PCI-Express. Creative komt wel met een PCI-Express 1x geluidskaart maar wanneer e.d. is niet bekend. Verder moet je denken aan Gigabit lan PCI-Express 1x kaarten. maar ja aan de andere kant, geluid en gigabit lan zit tegenwoordig gewoon op het moederbord.
Link naar reactie
Leuk dat zo'n slot er wel of niet jaren opblijft of niet, dat is niet echt relevant. Het gaat erom of je er ook nog iets mee kan :wink: (want je mobo ga je toch nie vervange, dus nu een AGP/normale pci mobo= weer voor een jaar of 3) Maar denk idd dat het niet echt een probleem is want de huidige geluidskaarten etc zullen vast volgend jaar dr ook nog wel zijn. (mijn Audigy kun je ook nog steeds kopen zag ik)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...