Ga naar inhoud

cpu cooler socket-a


Aanbevolen berichten

De boel moet stiller en het zijn de amd boxed coolers die de boosdoener zijn. Liefst niet te duur (wat is duur). Ik wil ze volgende week op de pcbeurs in Utrecht gaan kopen. Het gaat om een AMD2400+ (vooral deze wordt heet), een 2600+ en een Duron 1200. Behalve goed koelen moet ie ook stil zijn, ik denk aan zeker [b:6f57f8d7f4]20DB of [/b:6f57f8d7f4][b:6f57f8d7f4]zelfs nog lager[/b:6f57f8d7f4]. Aanlsuiting moet easy zijn, dus niet met pod meters en allerlei instelbare gedoe. Dus plaatsen, voeding erop en GO. Welke merken-typen komen hiervoor in aanmerking ? (Papst, Zalman, Coolermaster, thermaltake)
Link naar reactie
Wat voor moederbord heb je? Aangezien voor sommige goede koelers gaten rond de socket nodig hebben. Indien je die hebt kun je kijken naar bijvoorbeeld een CNPS7000 Al(Cu) (@low), of een mooie Thermalright SI-97 met een mooie papst erop. Maar dat is wel prijzig hè. Waarom kijk je niet eens in het Koelingstopic? Daar is het immers voor.
Link naar reactie
Of je moet genoegen nemen met iets minder stilte, en je koopt een Spire Whisperrock IV, zijn ook aardig stil, koelen goed en kosten een tientje :lol: Anders zit je al gauw aan een cooler van €30, bijv de CNPS7000Alcu voor €28 en de geheel koperen versie voor €33 (prijzen die ik nog van de PW weet, kan inmiddels veranderd zijn)
Link naar reactie
idd, ik ga met jackdegek mee, ik heb zelf een artic cooling; super silent pro gehad, en die was zeker 'silent! die was 20db, en koelde nog best leuk ook. Echt veel koelers die onder de 20db komen vind je niet. Ik zou ook voor een arctic cooling-dingetje gaan, omdat die zeer stil zijn, niet duur, en nog goed koelen ook. :wink:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...