Ga naar inhoud

aanschaf laptop


Aanbevolen berichten

dan moet je een draadloze pcmcia kaart kopen... verder, moet de accu lang mee gaan?>ja centrino (pentium m proccesor en draadloos netwerk 11mbps). hoeft dat niet kan je net zo goed geen p4m proc. kopen maar gewoon een goeie zoals deze: http://silverapp1.mycom.nl/MyCom/Store/productdetailedinfo.do?productID=73189&productType=1
Link naar reactie
Ga ff met je bonuskaart naar de AH voor de [url=http://www.ah.nl/multimedia/index.jsp?id=294178&trg=multimedia/index.joybook]BenQ Joybook 8100 D29[/url]. Beter kun je den ik niet krijgen voor die prijs. Specificaties van BenQ vind je [url=http://www.benq.nl/Products/joybook/index.cfm?product=387&page=specifications]hier[/url].
Link naar reactie
Wat is je budget? Als het budget groot genoeg is moet je even goed zoeken, er moeten laptops zijn met een 9700pro vid waarop nog behoorlijk te gamen is. edit: Graka verandert in VID. Tijd terug mocht het nog allemaal, ben er pas net achter dat het niet meer mag hier. Waarom: weet ik ook niet maar vind het onzin. VID zal toch nog wel mogen? Is een afkorting die op GoT gebruikt word.
Link naar reactie
Sluit me aan bij Obi-wan-kenobi. Heb sinds kleine week de BenQ staan. Prachtig widescreenscherm, meer dan gemiddelde kwaliteit, 54mBit ingebouwde draadloze netwerkkaart, apart 64mB videogedeelte, 4XUSB, TV aansluiting, printerpoort. Zou niet weten wat er meer op zou moeten. Bij AH bijna 200 Euro goedkoper dan bij de goedkoopste internetwinkel. Het verhaal over de accu en de zogenaamde zuinigheid van de Centrinotechniek gaat helaas meestal niet op zoals de fabrikant beweert. Er is geen notebook dat 4 uur op een accu doet, ook deze BenQ niet! Centrino is zuiniger dan een Pentium 4, maar ook hier geldt: als er een stopkontakt in de buurt is, inpluggen!
Link naar reactie
[quote:3aa71eb687="KeesA"]Sluit me aan bij Obi-wan-kenobi. Heb sinds kleine week de BenQ staan. Prachtig widescreenscherm, meer dan gemiddelde kwaliteit, 54mBit ingebouwde draadloze netwerkkaart, apart 64mB videogedeelte, 4XUSB, TV aansluiting, printerpoort. Zou niet weten wat er meer op zou moeten. Bij AH bijna 200 Euro goedkoper dan bij de goedkoopste internetwinkel. Het verhaal over de accu en de zogenaamde zuinigheid van de Centrinotechniek gaat helaas meestal niet op zoals de fabrikant beweert. Er is geen notebook dat 4 uur op een accu doet, ook deze BenQ niet! Centrino is zuiniger dan een Pentium 4, maar ook hier geldt: als er een stopkontakt in de buurt is, inpluggen![/quote:3aa71eb687] Game je er ook op? Volgens de link van OBI was het een onboard, en dus waarschijnlijk brakke mbt gamen, videokaart.
Link naar reactie
[quote:918c99621e="arjant2"] [quote:918c99621e="KeesA"] [b:918c99621e]Asus[/b:918c99621e] Mobility Radeon, 64 mB, aparte kaart! [/quote:918c99621e] Wat aparte kaart? [/quote:918c99621e] Als het echt een [b:918c99621e]Asus[/b:918c99621e] videochip in een BenQ laptop is, dan is ie wel apart te noemen ... :P Maar ik denk dat ie bedoelt dat een een [b:918c99621e]separate[/b:918c99621e] videochip is met eigen videogeheugen, dus niet geintegreerd met de moederbord chipset?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...