Ga naar inhoud

AMD 3500+ boxed goed genoeg?


Aanbevolen berichten

als je het moederbord cdtje erin doet als je computer opgestart is. kan je de cool 'n quiet driver installeren. dan moet je in de bios ff zoeken, dan staat er onder de cattegorie CPU een menuutje cool 'n 'quiet en dan moet je dat op enabled zetten, en dan bij energie beheer in windows. minimaal energieverbruik aanzetten. en dan draait je koeler op iets van 1000RPM( bij mij dan) MVG, ps: weet dit alles doordat ik zelf dat mobo heb :D
Link naar reactie
[quote:cf383324ae="bmwmaster"]als je het moederbord cdtje erin doet als je computer opgestart is. kan je de cool 'n quiet driver installeren. dan moet je in de bios ff zoeken, dan staat er onder de cattegorie CPU een menuutje cool 'n 'quiet en dan moet je dat op enabled zetten, en dan bij energie beheer in windows. minimaal energieverbruik aanzetten. en dan draait je koeler op iets van 1000RPM( bij mij dan) MVG, ps: weet dit alles doordat ik zelf dat mobo heb :D[/quote:cf383324ae]en hoe warm word dat geval dan?!?
Link naar reactie
[quote:54c993e1e5="Finalmen"]moet wel warm zijn..mijne draait strest op 4500 rpm*gaat wel een beetje ratlen bij die snelheid ;)) maar de temp is dan maar 45 graden[/quote:54c993e1e5] Juist maar dat zegt nog niks, want wat is omgevings temperatuur dan?? Ik zit op zolder en in de winter is mijn cpu toch wel een paar graadjes koeler dan in de zomer. Met 25 graden Celcius buiten en in m'n kamer tegen de 30. :wink:
Link naar reactie
ik zit ook op zolder heb idd ong het zelfde(me ventilator draait alleen 4500 rpm als hij stressed is*(in de winter wort ie maar 45 in de zomer soms 55 tot 57) Zit onder groot dak raam als ik raam opzet in de winter weer 3 a 4 graden cooler :lol: ps.omgeving is nu*in de winter dus* rond de .....geen iedee
Link naar reactie
[quote:b119bad8cc="Finalmen"]moet wel warm zijn..mijne draait strest op 4500 rpm*gaat wel een beetje ratlen bij die snelheid ;)) maar de temp is dan maar 45 graden[/quote:b119bad8cc] Niet om rot te doen ofzo maar jou verhaal is totaal niet relevant hier... jij hebt een P4 en het gaat hier over AMD 64 wat een wereld van verschil is.
Link naar reactie
[quote:cdf6deaa52="Finalmen"]ik zit ook op zolder heb idd ong het zelfde(me ventilator draait alleen 4500 rpm als hij stressed is*(in de winter wort ie maar 45 in de zomer soms 55 tot 57) Zit onder groot dak raam als ik raam opzet in de winter weer 3 a 4 graden cooler :lol: ps.omgeving is nu*in de winter dus* rond de .....geen iedee[/quote:cdf6deaa52]ik ga ook naar zolder, maar daar is het hoe raar het ook klinkt meestal koeler dan beneden... :S:S
Link naar reactie
[quote:350c0351c1="tdw"][quote:350c0351c1="bmwmaster"]als je het moederbord cdtje erin doet als je computer opgestart is. kan je de cool 'n quiet driver installeren. dan moet je in de bios ff zoeken, dan staat er onder de cattegorie CPU een menuutje cool 'n 'quiet en dan moet je dat op enabled zetten, en dan bij energie beheer in windows. minimaal energieverbruik aanzetten. en dan draait je koeler op iets van 1000RPM( bij mij dan) MVG, ps: weet dit alles doordat ik zelf dat mobo heb :D[/quote:350c0351c1]en hoe warm word dat geval dan?!?[/quote:350c0351c1] neey bij mij blijft ie gelukkig wel een STUK koeler!! de mijne blijft bij ongeveer 1000RPM, 30 graden! idle 28 graden, en stressed 36 graden. dus moet lukken me die standaard. en met die standaard koeler hoor je ook niks.
Link naar reactie
oh jah als je je cool 'n quiet heb geactifeert, dan werkt alleen je kloksnelheid maar lager. maar je fan nog nie! dus moet je in je bios iets opzoeken( weet ff nie waar) maar dacht dat het ook onder het onderwerp hardware configuratie ston. en dan staat er Q-fan. En dat betekent dat je fan maar op het minimum aantal toeren draait! MVG,
Link naar reactie
[quote:28133b9625="MichelG"]Je mag ervan uitgaan dat de boxed koeler genoeg koeld. Want het zou niet snugger van AMD zijn om er een koeler bij te doen die het niet trekt. Maar je zou beter voor die zalman koeler gaan, die zijn over het algemeen veel stiller. Deze zijn alleen weer niet geschikt om mee te overclocken. :P[/quote:28133b9625] zalman cnps7000b-cu Koelt beter dan die boxed en is wel degelijk een koeler waar je een beetje lekker mee kan oc'en. Tis geen oc wonder, zeker niet op silent mode, maar oc'en is zeer goed te doen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...