Ga naar inhoud

Winchester boot problemen


Aanbevolen berichten

ik heb problemen met mijn AMD 64 S939 3000+ winchester icm koudeproblemen. als ik mijn slaapkamerrraam openzet en er komt gedurende een lange tijd lucht van +/- 10C binnen dan heeft hij bootproblemen(hele pc reageert niet). ik weet dat winchester cpu's problemen hebben met temps < 0C maar dit lijkt me erg raar. iemand ideeen?
Link naar reactie
Weet je wat je moet doen: Een grote bak pakken, die volkieperen met water en dan je rad erin, vervolgens zoveel mogelijk koelelementen (of evt ijsblokjes ofzo) erin gooien. (dual stage waterkoeling :lol:) Bovendien denk ik dat jij met je 120mm rad gewoon te kort komt, je hebt veel te weinig oppervlak. Probeer verschillende vcore settings uit, een hogere hoeft niet beter te zijn. Dit was bij mij ook het geval. Het niet starten kan je oplossen met de nieuwste bios, die helpt ook met het subzero probleem wat anderen hebben. Bovendien heb ik geen verschil gemerkt met 1.36b modded.
Link naar reactie
[quote:e5f268566b="Jim van Zweeden"]Wat ik even niet begrijp is wie er in 's-hemelsnaam bij 10 graden achter z'n pc zou willen zitten. Ben je een Eskimo of zo? [/quote:e5f268566b] [quote:e5f268566b="Vandread"]Koen zijn idee is om een lage tempratuur te hebben, zodat hij een hogere overclock haalt :wink: helder licht[/quote:e5f268566b] Even verduidelijken nogmaals dan? Een lager temp geeft een hogere OC over het algemeen. Waardoor je benchmarks dus beter kan doen.
Link naar reactie
[quote:bc4327c9eb="koene"]mja, brakker als dit kan gewoon niet. bij mn infinity had ik een warmteprobleem voor mn mem, met 120 mm fan erop deden ze 246 mhz :)[/quote:bc4327c9eb] Dus lag het aan de Infinity of aan jouw snuggere hoofd wat niet zelf had bedacht dat je bij zoveel volts op je mem er misschien wel even een fannetje boven moet hangen? :P
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...