Ga naar inhoud

toetsenbord doet niks, maar voedingstekker uit-in dan wel


Aanbevolen berichten

volgens mij is dit een moederbord probleem, vandaar hier ;) ik heb voor mijn broer vorig jaar zomer bij Eynstein een budget computer gekocht (alleen de kast dus) het probleem is dat je met het toetsenbord op een gegeven moment geen enkele letter meer kunt typen ander toetsenbord bleek niet te helpen dus heb ik het moederbord teruggestuurd (Asus A7N8X-MX) kreeg het weer terug met de mededeling dat zij (Eynstein dus) geen fout konden ontdekken en het probleem is dus nog steeds niet verholpen (goede service van Eynstein) iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? alvast bedankt
Link naar reactie
sorry, even weer onder de aandacht brengen soms geeft hij bij het opstarten aan "no keyboard detected" en dan doet het toetsenbord het dus niet het ligt dus iets genuanceerder dan zomaar de stekker eruit trekken en er weer in doen (het is de computer van m'n broer die lost dat zo op ;)) nu doet ook de printer ('n seriële) het niet meer dus op mijn computer aangesloten ... niks mis mee ik zelf denk dat het probleem in de connectors op het moederbord zit geen goede verbinding of zo de zaak waar het moederbord, de Asus A7N8X-VM/400, vorig jaar juli is gekocht zegt dat ze niets kunnen vinden die connectoren is de enige verklaring die ik kan bedenken iemand een ander idee?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...