Ga naar inhoud

nieuw moederbord dood ????


Aanbevolen berichten

begint je voeding lawaai te maken of doet die zelfs dat niet? Vergeet niet dat een ATX-voeding zijn commando om op te starten via het moederbord krijgt heh, er zijn 2 pinnetjes op het moederbord die je moet verbinden aan de startknop van je PC, deze pinnetjes eventjes verbinden zorgt voor het opstarten van je PC... misschien ligt hier de fout van het niet werken? (dus er moet een kabeltje vanaf de start-button naar het moederbord gaan) misschien kan je een paar fotos nemen van de PC, dit zal al enkele vragen over eventuele ATX of niet kunnen oplossen.
Link naar reactie
[quote:cb0379c411="tafelpoot"]begint je voeding lawaai te maken of doet die zelfs dat niet? Vergeet niet dat een ATX-voeding zijn commando om op te starten via het moederbord krijgt heh, er zijn 2 pinnetjes op het moederbord die je moet verbinden aan de startknop van je PC, deze pinnetjes eventjes verbinden zorgt voor het opstarten van je PC... misschien ligt hier de fout van het niet werken? (dus er moet een kabeltje vanaf de start-button naar het moederbord gaan) misschien kan je een paar fotos nemen van de PC, dit zal al enkele vragen over eventuele ATX of niet kunnen oplossen.[/quote:cb0379c411] De voeding hoor je niet Er lopen 6 draadjes van de startknop (power on/off) naar het moederbord en die zijn met een connector aangesloten. Maar volgens mij geeft de voeding geen spanning. Ik kan wel een paar foto's maken van het moederbord, maar hoe krijg ik die hier te zien ??
Link naar reactie
[quote:b4c727f188="juulvg"][quote:b4c727f188="tafelpoot"]begint je voeding lawaai te maken of doet die zelfs dat niet? Vergeet niet dat een ATX-voeding zijn commando om op te starten via het moederbord krijgt heh, er zijn 2 pinnetjes op het moederbord die je moet verbinden aan de startknop van je PC, deze pinnetjes eventjes verbinden zorgt voor het opstarten van je PC... misschien ligt hier de fout van het niet werken? (dus er moet een kabeltje vanaf de start-button naar het moederbord gaan) misschien kan je een paar fotos nemen van de PC, dit zal al enkele vragen over eventuele ATX of niet kunnen oplossen.[/quote:b4c727f188] De voeding hoor je niet Er lopen 6 draadjes van de startknop (power on/off) naar het moederbord en die zijn met een connector aangesloten. Maar volgens mij geeft de voeding geen spanning. Ik kan wel een paar foto's maken van het moederbord, maar hoe krijg ik die hier te zien ??[/quote:b4c727f188] Er zit LEVEN in het moederbord het was inderdaad de connector. Ik had een 6 pins connector voor 2 ledjes en de powerknop en die zaten verkeerd. Ik moet nog wel de 6 pins uit elkaar halen want de aansluiting is anders, maar hij doet het. Iedereen bedankt voor de hulp :D :D
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...