Ga naar inhoud

programma processor snelheid meten


Aanbevolen berichten

goedenmiddag, bestaat er een programma om de processor snelheid te meten dat ik kan opstarten via een floppy (booten) dit wil ik omdat ik geen hardeschijf dus geen besturingssysteem heb ik heb ook al een linux live cd gebruikt maar is tergend langzaam en weet niet waar ik de snelheid van me processor kan zien alvast bedankt,
Link naar reactie
[quote:309e4c3e05="joekoe"]jahh goed .. die zie ik ook wel maar als hij is overgeklokt dan zie ik in de bios nog steeds de orginele snelheid staan vandaar dat ik een soort benchmark proggietje zoek[/quote:309e4c3e05] :-? Wat voor bios heb jij dan? Alle biossen die ik ken geven altijd de echte snelheid aan die op dat moment draait.
Link naar reactie
[quote:2c8f5321d0="Vandread"]als je echt zonodig iets op floppy wilt : [url=http://www.memtest86.com/]memtest86[/url] 8)[/quote:2c8f5321d0] ik denk dat de topic-starter zoiets wil maar dan met een benchmark op.... misschien is een heel lichte linmux distro (op een diskette) een oplossing, en daar dan een heel lichte benchmark op draaien... het is slechts een idee... vraag me niet voor de uitwerking ervan
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...