Ga naar inhoud

Jumper nakijken


Aanbevolen berichten

Ik heb het gevoel dat me jumpers niet goed staan. Zowel van me moederbord als videokaart. Ik had ze eraf gehaald en niet aangedacht hoe ik ze terug moest doen. Ik heb er 3 vragen over. 1. Hoe kan ik nakijken of alles op de juiste snelheid draait. Mobo en VGA heb ik het dan over. Mijn pc draait sins dien ook geen spellen meer die het daarvoor wel deden, maar dit wil ik graag controleren en daarna als ik de jumpers goed heb ook. 2. Waar kan ik zien hoe mijn jumpers moeten staan. Zowel moederbord en VGA. Bij de jumpers die ik heb staat nergens een snelheid oid. 3. De drivers van de hardware heb ik ook niet meer. Ik kan nergens drivers vinden van deze hardware. Wie weet misschien nog ergens? Wie kan me helpen? Het gaat om de volgende HW.: MSI MS-6198 nVIDIA RIVA TNT2 pro(:D) 32mb
Link naar reactie
De standen waarin de jumpers moeten staan vind je in de handleidingen van je moederbord en je videokaart. Voor het moederbord moet je ook weten wat de instellingen zijn van je processor. Die vind je via [url=www.google.com/ncr]google[/url], via de [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=127195]FAQ[/url] van dit forum en als je er echt niet uitkomt, kun je het hier nog eens vragen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...