Ga naar inhoud

Mijn PC goed...matig...slecht


Aanbevolen berichten

Systeem: P4 3.0 ghz 2x 512 400mhz kingston geheugen radeon 9200 200 gb maxtor diamond plus 10 s-ata schijf 30 gb maxtor ide schijf onboord ac'97 sound card 8 usb porten Philips 48x cd speler Samsung dvd reader cd brander wat vinden jullie van mijn pc? en wat kan ik heb best als eerst verbeteren?*oftewel wat is het slechts aan de pc :wink: * groetjes Finalmen Edit sorry vergeten te vermelden :P ik speel vooral spelletjes ;) zoals half life 2 en doom 3 lopen beide prima trouwens ;)
Link naar reactie
Ik moet helaas toegeven dat ik een hekel begin te krijgen aan dit soort topics. : Ik heb een topsysteem en wil dit graag veel horen. : IK heb een pc gekocht en wil weten of die goed is(stel deze vraag voor je hem koopt). Mijn tip aan alle mensen als Finalmen: Kun je doen wat je wilt doen ga dan niet liggen zeiken en als je echt iets merkt van he het gaat niet meer kom dan pas met gerichte vragen die nut hebben, want aan een draad als deze heeft niemand wat. OK de eikel die hem aanmaakt z'n ego wordt gestreeld maar verder niets of niemand.
Link naar reactie
sry ho0r....kvroeg me gewoon af wat jullie ervan vonden.....is dat verboden dan? kbedoel je kan toch wel gewoon je mening erover geven als jullie zeggen dat t een kut systeem is en ook kunnen vertellen waarom dan weet ik wat ik moet doen om hem beter te maken...snap je? grtz finalmen Edit thx NoepZor dat wort sparen :P
Link naar reactie
[quote:72f634872a="Finalmen"] radeon 9200 wat kan ik heb best als eerst verbeteren?*oftewel wat is het slechts aan de pc sorry vergeten te vermelden :P ik speel vooral spelletjes ;) zoals half life 2 en doom 3 lopen beide prima trouwens ;) [/quote:72f634872a] Goh, dan heb je wel een hele speciale editie van de 9200, want die kaart is doorgaans nogal brak. Als je geld teveel hebt, zou ik die als eerste vervangen. Dan lopen die spellen ook prima op high detail/hoge resolutie.
Link naar reactie
[quote:85b5970787]sry ho0r....kvroeg me gewoon af wat jullie ervan vonden.....is dat verboden dan? kbedoel je kan toch wel gewoon je mening erover geven als jullie zeggen dat t een kut systeem is en ook kunnen vertellen waarom dan weet ik wat ik moet doen om hem beter te maken...snap je?[/quote:85b5970787] Is niet verboden, maar sommige mensen hier zijn een beetje lichtgeraakt. ;)
Link naar reactie
[quote:da0e7cfc65="NoepZor"]:o en dat loopt vloeiend ? :-? volgens mij heeft mn 9700Pro nog moeite met die games. Wat voor resolutie gebruik je ??[/quote:da0e7cfc65] Hij heeft (nog) niet gezegd dat het vloeiend loopt :wink: Nou, wat die videokaart betreft, die komt echt uit een paar jaren voor de rest van je hardware idd... 100 euro: Geforce FX 5700 Ultra 150 euro: Radeon 9600 XT TVD 200 euro: Geforce 6600 GT [b:da0e7cfc65]AGP[/b:da0e7cfc65] Waarom vraag je dit eigelijk als de games volgens jou toch prima lopen?? :roll:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...