Ga naar inhoud

zalman 7000 cu geinstalleerd, cpu not installed


Aanbevolen berichten

moederbord gegevens: Moederbordeigenschappen Moederbord ID 08/07/2001--I845--<P4B> Moederbordnaam Asus P4B Front Side Bus Eigenschappen Bus Type Intel NetBurst Bus Breedte 64 bit Werkelijke kloksnelheid 112 Mhz (QDR) Effectieve kloksnelheid 447 Mhz Bandbreedte 3576 MB/s Moederbord Technische Informatie CPU Sockels/Slots 1 Expansie Slots 6 PCI, 1 AGP, 1 CNR RAM Slots 3 DIMM Groottefactor(Form Factor) ATX Moederbordafmeting 220 mm x 300 mm Moederbord Chipset i845 Extra functies JumperFree Moederbordfabrikant Firmanaam ASUSTeK Computer Inc. Productinformatie http://www.asus.com/products/mb/mbindex.htm BIOS Download http://www.asus.com/support/download/download.aspx
Link naar reactie
Tijdens het booten druk je op de Del-toets waarna je in het BIOS komt, Als je Advanced-menu ziet kun je helemaal bovenaan je snelheid van de cpu instellen..Ik denk dat dat nog niet is gebeurd.. Ik heb nl. zelf ooit eens temaken gehad met dit probleem. Of je hebt een cpu die niet in den gloria is..dood dus.. Peiky
Link naar reactie
[quote:33b1f7ac5a="r.marijnissen"] ook nergens wat van gelezen. [/quote:33b1f7ac5a] 100 % zeker dat het genoemd staat in de handleiding van je moederbord!!! Ik zou dat soort handleidingen maar eens goed doorlezen in het vervolg, voordat je echt dingen kapot maakt!!! komt geheid een keer voor dat je ofwel de pinnen van je processor in de socket achterlaat, of je socket van je mobo trekt!!!
Link naar reactie
[quote:8d72ea2337="r.marijnissen"]hardware monitor found a error, enter power setup menu for more details. welke instellingen horen daar bij power in bios?[/quote:8d72ea2337] Allereerst ga je het bios in (power setup is net zoiets geloof ik) Afhankelijk van wat er staat zou ik eerst een knop pakken met [load bios defaults] of iets in die geest, aangezien je niet een indruk geeft dat je echt thuis bent in de bios. met die knop komt alles zo'n beetje op veilige instelling ofwel autodetect instellingen te staan. *reboot* start de computer nu door? indien ja, weer *reboot* en het bios in. Dan klok en datum instellen, eventueel je cpu frequenties op de goede standen zetten. Nee? Weet je zeker dat de hardeschijf die je loshaalde niet je eerste harde schijf is, met windows erop? Beide hardeschijven aansluiten ( de kast blijft voorlopig nog wel open, dus die extra fans heb je niet nodig). opstarten, bios in. dan [HDD autodetect] of [ HDD setup] of iets wat daar naar ruikt. Geef aan dat je het niet weet, en dat de bios alles zelf maar uit moet zoeken ( lees : autodetect) . *reboot* Als het dan nog niet werkt, betekend het dat het tijd is om te gaan slapen en morgen verder te klooien. :D
Link naar reactie
nou ik kom er niet echt uit. ik kan in de bios. heb al wat dingen geprobeerd te resetten maar als hij dan opnieuw opstart dan staat er opeens heel kort pc kan nu uit. en hij schakelt zelf heel de pc uit. ik zie geen beschadigingen en hij heeft het al 2x gedaan (volledig opgestart) dus als cpu of zo echt stuk zou zijn dan doet ie toch helemaal niks? iedereen die nog wat weet graag! anders maar weg brengen naar pc winkel en geld over de balk gooien.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...