Ga naar inhoud

nieuwe koeling is besteld


Aanbevolen berichten

ik ben er uit en als het goed is komt het spul morgen binnen. ik had 1 lawaaerige 70mm fan op cpu bij 4600tpm. en fan op ti4200 deze is stil. maar mijn pc werdt te heet zeker met het klokken. en was zeer lawaaerig oude fan al welis gesmeerd maar nog herrie. heb ook meteen mijn buiten kant pc was grijs nu zwart gespoten. window gemaakt met plexiglas. ik heb besteld: 120mm fan met leds (casefan) green 92mm fan met leds (casefan) blue Zalman CNPS7000B-CU voor cpu Super Flower Fan Master Sharkoon Dual Cold Cathode - UV UV-lak - blauw komt nog 512mb geheugen bij. ik wou eerst waterkoeling maar daar ben ik vanaf gestapt omdat de goedkoopje setjes net zo goed zijn of slechter als een goede fan, en vaak nog slechter en zeker duurder. dan praat ik over setjes van max 120€ goede fan zoals de zalman 7000 met casefan's is beter alles voor een pentium 4 1.7 nu geklokt naar 1.9. ja hij is al wat ouder maar volgende pc wordt een kanon en daarom wil ik zeker nog 2 jaar met huidige doen en door sparen. mijn huidige pc is straks: veel beter gekoeld kan verder over klokken. is nu zwart ziet er veeeel beter uit. case modding met window maakt het stuk fleuriger zon saaie grijzebak. lekker gehobbied... vandaag
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...