Ga naar inhoud

nforce 3 ultra of nforce 4


Aanbevolen berichten

ik ben dus van plan een s 939 te gaan kopen maar ik twijfel tussen agp of PEG het probleem is dat ik nog een hele tijd zonder grafische kaart zit als ik voor de PEG ga omdat mijn portomonee dat niet ondersteund :lol: dus kan ik een nforce 3 ultra kopen zodat ik zolang met mn agp kaartje verder kan en tog met mn nieuwe pc kan spelen. nu heb ik een mx 440 8x niet de beste kaart :oops: maar daar komt in de toekomst een 6600GT voor dus dat word wel wat, maar kan ik wel met die gf4 spelen zonder dat alles raar gaat doen en traag gaat doen of moet er echt een nieuwe kaart bij zodat ik beter geleik een PEG kan kopen met het oog op de toekomst. dus een nforce 3ultra zodat ik een tijdje met mijn gf4 verder moet maar wel kan spelen. of een nforce 4 zodat ik ik een tijd moet wachten :( maar wel PEG heb !!
Link naar reactie
[quote:d315a924e9="detonate"]dus een nforce 4 zodat ik een tijdje met mijn gf4 verder moet maar wel kan spelen. of een nforce 3 zodat ik ik een tijd moet wachten :( maar wel pci-ex heb !![/quote:d315a924e9]Volgens mij moet dat andersom :wink: Verder raad ik je aan om gewoon nog ff met je huidige systeem verder te gaan totdat je geld hebt voor een NF4 moederbord én een PEG videokaart. (verander dat Graka maar ff, anders gaat red dragon door het lint als ie het lees :wink:) Ook omdat je socket 939 neemt is het om in de toekomst makkelijker te kunnen upgraden wel leuk als je nu al PCI-E hebt. (oja, een post met leestekens enzo leest makklijker *hint* )
Link naar reactie
jah sorry dat het wat moeilijk leesbaar is :lol: maar dat het makkelijker upgraden is in de toekomst dat snap ik maar is het verschil in speed ook echt overtuigend om dan tog voor de PEG te gaan ipv de agp variant. ik bedoel dus als ik die gf6600gt heb dat het verschil echt merkbaar is tussen PEG en agp.
Link naar reactie
Even het een en ander aangepast hier: Pci-Ex veranderd in PEG (PCI-Express Graphics) Het woord Graka veranderd in Grafische kaart, verder weiger ik hier iemand te helpen die het woord Graka in koeie letters neerzet om mij uit de tent te lokken. [Edit] reactie's op deze post van mij niet in deze topic!
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...