Ga naar inhoud

Welke Kast voor deze Moederbord


Aanbevolen berichten

[quote:829c4286fb="a.nillissen"]Hallo beste lezers van dit blad, Ik ben van plan, om een andere Moederbord aan te schaften, met gebruik van mijn CPU en Geheugen, en alle hardware die in deze kast zit. Nou is mij vraag aan jullie, welke kast kan ik gebruiken voor de moederbord P4P800 SE. Graag wat info van jullie :D[/quote:829c4286fb] Wat voor hardware ga je nog meer in die kast installeren?
Link naar reactie
[quote:e43aca7ed5="carlobernardini"]Pentium 4 mobo's hebben toch nog een apart stekkertje nodig erbij? Zorg dan wel ervoor dat de voeding ook van zo'n stekkertje voorzien is, wat meestal wel het geval is. [img:e43aca7ed5]http://bit-tech.net/images/review/275/SS/braiding.jpg[/img:e43aca7ed5] Die rechter bedoel ik.[/quote:e43aca7ed5] Die linker stekker wat is dat voor stekkertje?? die heb ik namelijk ook op me voeding zitten.. excuus dat dit mischien een beetje off-topic is :oops: . maar vraag me dit al vet lang af!! MVG, bmwmaster
Link naar reactie
[quote:3e4c93e927="R-bin"]Die zit volgens mij tegenwoordig wel standaard op iedere voeding, amd64's gebruiken die tog ook net zoals amd xp's?[/quote:3e4c93e927] nee amd xp niet. En ik dacht idd ook dat ze tegenwoordig op meeste PSU's horen te zitten. Van goeie merken iig wel. Ik heb er een van een no-name die em niet had dus voor de zekerheid toch ff kijken...
Link naar reactie
[quote:f5c9a23940="bmwmaster"][quote:f5c9a23940="carlobernardini"]Pentium 4 mobo's hebben toch nog een apart stekkertje nodig erbij? Zorg dan wel ervoor dat de voeding ook van zo'n stekkertje voorzien is, wat meestal wel het geval is. [urlhttp://bit-tech.net/images/review/275/SS/braiding.jpg[/url] Die rechter bedoel ik.[/quote:f5c9a23940] Die linker stekker wat is dat voor stekkertje?? die heb ik namelijk ook op me voeding zitten.. excuus dat dit mischien een beetje off-topic is :oops: . maar vraag me dit al vet lang af!! MVG, bmwmaster[/quote:f5c9a23940] Euh, vraag ik me ook af... Die stekkers had je vroeger nodig op AT mamaplankjes...
Link naar reactie
[quote:4fe5044278="bmwmaster"][quote:4fe5044278="carlobernardini"]Pentium 4 mobo's hebben toch nog een apart stekkertje nodig erbij? Zorg dan wel ervoor dat de voeding ook van zo'n stekkertje voorzien is, wat meestal wel het geval is. [urlhttp://bit-tech.net/images/review/275/SS/braiding.jpg[/url] Die rechter bedoel ik.[/quote:4fe5044278] Die linker stekker wat is dat voor stekkertje?? die heb ik namelijk ook op me voeding zitten.. excuus dat dit mischien een beetje off-topic is :oops: . maar vraag me dit al vet lang af!! MVG, bmwmaster[/quote:4fe5044278] Euh, vraag ik me ook af... Die stekkers had je vroeger nodig op AT mamaplankjes...
Link naar reactie
[quote:4eea7687d7="carlobernardini"] nee amd xp niet. [/quote:4eea7687d7] Jawel hoor, op m'n Asrock A7V88 Socket A plankie moet dat 4-pins 12V stekkertje ook. [quote:4eea7687d7="carlobernardini"] En ik dacht idd ook dat ze tegenwoordig op meeste PSU's horen te zitten. [/quote:4eea7687d7] Die zitten er al een tijdje standaard op, m'n AOpen voeding uit een kast van 3 jaar oud heeft 'm nl. ook.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...