Ga naar inhoud

ik heb denk ik maar 1 extra aansluiting casefan-wil meer.


Aanbevolen berichten

als ik overgens niet aan wc koeling ga (zie mijn andere topic) voor cpu zit ik te twijfelen aan: zalman cnps7700c4 dit is een 120mm ventilator met koelblok of zoiets als: een goed los koelblok met ventilator. maar het liefst wel een 120mm fan. maar nu zit ik zo is te meten. ik kan net 6cm ofwel 60mm omhoog en dan zit ik tegen voeding aan. dus als de fan al 60mm een kant op is en er komt nog omlijsting bij dan past dat never. hoe krijgen jullie die erin dan? ik wil een stiller en beter gekoelt systeem.
Link naar reactie
[quote:c25093370e="r.marijnissen"] ik kan net 6cm ofwel 60mm omhoog en dan zit ik tegen voeding aan. dus als de fan al 60mm een kant op is en er komt nog omlijsting bij dan past dat never. hoe krijgen jullie die erin dan? ik wil een stiller en beter gekoelt systeem.[/quote:c25093370e] Je kan eens kijken op de site van zalman om te zien of er een lijstje staat met moerderborden waar die koeler op past, er staat vast ook wel bij hoeveel mm er moet zitten tussen je moederbord en je voeding. Bij andere past dit omdat die daar genoeg ruimten hebben vanwege bepaalde moederborden icm kasten waar de voeding op genoeg afstand zit. Overigens is de 7700 niet zo stil als de 7000 deze maakt aardig wat geluid en de 7000 koelt erg goed.
Link naar reactie
is er iemand bekend met een :Thermaltake Tower112 grootkoperen koelblok waar 2x 92mm ventilatoren oppassen. dit moet wel passen lijkt mij. de 7000 zou het anders kunnen worden maar ben nog aan het zoeken ook wc koeling houd ik nog bij de hand. een Asetek KT03-L20/Entry [kt03] lijkt me ook nog steeds wel wat
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...