Ga naar inhoud

Pentium 4 3.0 ghz koeling


Aanbevolen berichten

[quote:947c01bb14="Die hard gamer"]Het is idd niet een temp. om je druk over te maken, maar het kan natuurlijk altijd leuk zijn als je het toch koeler krijg, toch? [/quote:947c01bb14] Ehm... Waarom? :roll: Het kost extra geld, maakt waarschijnlijk meer lawaai - en als de machine al goed werkt heeft het _totaal_ geen nut.
Link naar reactie
[quote:7410ff8893="egslim"][quote:7410ff8893="Die hard gamer"]Het is idd niet een temp. om je druk over te maken, maar het kan natuurlijk altijd leuk zijn als je het toch koeler krijg, toch? [/quote:7410ff8893] Ehm... Waarom? :roll: Het kost extra geld, maakt waarschijnlijk meer lawaai - en als de machine al goed werkt heeft het _totaal_ geen nut.[/quote:7410ff8893] In de zomer zou de temperatuur wel eens kunnen oplopen tot over de 60 graden. Dat zie ik bij mij mijn processor ook, nu is hij 44, in de zomer is hij gewoon dik 53. Dus ja..... En: hoe warmer, hoe minder lang het meegaat Een fan van Papst (zo rond de 12db) is toch bijna stil te noemen, niet? Ik zou persoonlijk toch zo'n soort fan erin stoppen, lekker stil en toch wat airflow zodat de kast wat koeler is, dus de processor ook :wink: :wink:
Link naar reactie
In de zomer stijgen de temperaturen inderdaad, áls het systeem dan niet langer goed werkt kun je alsnog de koeling verbeteren. En Pabst fans zijn inderdaad stil, maar wel weer duur. [quote:bac16d561f]En: hoe warmer, hoe minder lang het meegaat[/quote:bac16d561f] [sarcasme]Wat vreselijk![/sarcasme] Betekent dit dat de CPU straks slechts 25 jaar meegaat in plaats van 30? Dat is niet iets waar ik me erg druk om zou maken. Harde schijven uitgezonderd, maar de post ging over CPU temperaturen en in een normale kast blijven de meeste moderne schijven koel genoeg.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...