Ga naar inhoud

Welk type moederbord voor Pentium III processor


Aanbevolen berichten

Je moet in ieder geval op zoek naar een Socket 370 mobo. Let daarbij op dat de FSB van het moederbord hoog genoeg is voor je processor ( als je ons verteld welke processor je hebt, kunnen we je daarbij helpen) Verder, nieuwe s370 borden zijn heel schaars, pakken wat je pakken kunt. Heb je overigens een speciale reden om die processor te blijven gebruiken? Ik denk persoonlijk dat je misschien beter af bent met een nieuwe mobo/processor combinatie ( AMD socket a moet je voor zo'n 100 euro wel kunnen vinden, excl. geheugen)
Link naar reactie
[quote:67df0610fd="harmtido"] Heb je overigens een speciale reden om die processor te blijven gebruiken? Ik denk persoonlijk dat je misschien beter af bent met een nieuwe mobo/processor combinatie ( AMD socket a moet je voor zo'n 100 euro wel kunnen vinden, excl. geheugen)[/quote:67df0610fd] Het gaat om een pc bij mij op het werk ... Het zit dit jaar in de planning voor nieuwe hard- en software, maar tot die tijd moeten we het nog met deze doen. Vandaar liever geen grote investeringen. Maar als er niks anders op zit ... dan maar upgraden en die pc meenemen met de nieuwe hardware.
Link naar reactie
Je kan kijken of de condensatoren kapot zijn. Deze zijn (mits je de goede kan vinden) door iemand met ervaring met solderen wel te vervangen en dan moet het weer werken. Is wel wat werk, maar ok goedkoper :wink: Opgeblazen condensatoren hebben bolle kopjes en vaak een bruin spul er op zitten. Kijk vooral naar die bij de processor. [Edit] Zie ook deze link: [url]http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/772761[/url]
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...