Ga naar inhoud

waar moet ik op letten bij het instl. van een p4 2.80 fsb533


Aanbevolen berichten

:roll:sorry dat ik niets achter dat bolletje heeft geschreven(vrouw jarig visite je kent het wel)ik heb een albatron px845gev moederbord deze ondersteund een p4 cpu tot 2.80ghz 533mhz fbs. ik heb er nu nog een cel. 1.8 400 mhz fsb op zitten. dus heb ik een andere cpu aan geschaft en wel de volgende, Int. P4 2.80A Ghz 1MB L2-Cache, 533 MHZ FSB, PGA-478 Pkg ------------------------------------------------------------------------ past deze cpu op mijn mobo :oops:
Link naar reactie
Welkom op het forum, Volgende keer maar even wat schrijven in plaats van een leuk geel bolletje met oogjes ;) Lees de faq even : http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=127195 Daar staat in wat bijvoorbeeld je FSB is en kloksnelheid. Verder staat er vast wel wat in het boekje van je moederboard. Je dient iig te denken aan: Plaats 'm goed in het voetje, dit kan maar op 1 manier, doe je het verkeerd buigen de pootjes krom Zorg dat je eventuele koelpasta netjes aanbrengt en wees voorzichtig met het plaatsen van je koeler zodat je de processor niet beschadigd. Stel in je bios de snelheden goed in (sommige moederborden kunnen dit automatisch herkennen) PS als je twijfels hebt laat het dan doen, een vergissing is snel gemaakt
Link naar reactie
Als je schrijft hoeveel ervaring je heb kunnen we je veel beter helpen. Misschien heb je enige kennis en verteld iemand iets haarfijn uit terwijl je dat al begrijpt maar misschien weet je er 0.0% van en slaat iemand allemaal dingen over. Beter vertel je even wat je al weet :) Want als je een beetje computer verstand hebkan je dit niet moeilijk noemen IMO.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...