Ga naar inhoud

inbouwen gebruikte harde schijf


Aanbevolen berichten

Een van mijn wi 98 computers is onherstelbaar kapot, het moederbord is kapot gegaan en volgens de leverancier is dat niet meer tegen acceptabele kosten te vervangen. Nu wil ik de harde schijf daaruit in een andere wi 98 computer bijplaatsen, kan dat en zo ja weet iemand hoe of misschien waar ik info kan vinden? Alvast bedankt voor reacties
Link naar reactie
[quote:2e0ec81521="jbiggie"]Een van mijn wi 98 computers is onherstelbaar kapot, het moederbord is kapot gegaan en volgens de leverancier is dat niet meer tegen acceptabele kosten te vervangen. Nu wil ik de harde schijf daaruit in een andere wi 98 computer bijplaatsen, kan dat en zo ja weet iemand hoe of misschien waar ik info kan vinden? Alvast bedankt voor reacties[/quote:2e0ec81521] het is mogelijk om je harde schrijf eruit te halen, geef een wat meer info over je harde schrijf en over de pc waar hij dan weer inmoedt. Het overzetten van een harde schijf kan zelfs mijn moeder, het is een kwestie van schoefjes en 2 kabels maar daar helpen we je later wel mee, als het zo ver is p.s met een nieuw bordje van 70 euri doet je pc het waarschijnlijk weer...
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...