Ga naar inhoud

Process0r :P


Aanbevolen berichten

[quote:736544c5b9="Bounce"]OK ... maar ik ben eventueel wel 20 euro goedkoper uit...niet dat dat wat uitmaakt maar een maat van mij loopt echt altijd op te scheppen met zijn amd 64 3400+ maar ik wou dus een snellere pc :P dus ik dacht ik neem de 3.2 want die 3400+ is 2.2 ....[/quote:736544c5b9]De standaard GHz vergissing bij AMD vs Intel... De AMD64 kan gewoon veel meer per Hz en alles een stuk efficienter dan de P4. De 3400+ maakt de P 3.2 makkelijk in. (En ik heb ervaring wat ik heb er een... Alleen die OCt niet zo best :lol: :wink: )
Link naar reactie
Dan moet hij zoals Amaltheus al zei voor een 3500+ gaan aangezien er gen 3400+ voor de S939 is. En voor gamen is de AMD64 helemaal de beste, daar maakt hij de Intel met gemak in! :P RD omschreef het zo eens: Een GF 6800 Ultra is de botleneck in een AMD64 systeem, terwijl in een 3.6Ghz + GF6800 Ultra de CPU (De prosecor) is :wink:
Link naar reactie
Toch vind ik de 3400+ nog steeds een goede keus, ondanks dat die S754 is. Als je niet van plan bent de CPU afzonderlijk van het moederbord te upgraden maakt het toch niet uit dat er geen snellere CPU's voor gelanceerd worden? En je hebt weliswaar geen dual channel, maar wel extra cache of een hogere kloksnelheid - ik denk dat je met een 2,4GHz 3400+ beter af bent dan met een 2,2GHz 3500+ - A64 heeft toch al een overvloed aan geheugenbandbreedte.
Link naar reactie
[quote:f4573f9a55="Bounce"] Ik speel alleen maar games op me pc dus zou dat het advies kunnen beinvloeden :)?[/quote:f4573f9a55] dan helemaal, de ass van de P$ word dik gekicked in games, daar is de AMD64 superieur http://www.firingsquad.com/hardware/half_life_2_cpu_shootout/default.asp lees dit maar eens door en kijk een 3000+ AMD64 haalt een P4 3.2 in, en de 3200+ haalt de 3.4 en 3.6 Ghz P4 in. Maak uw keuze ;)
Link naar reactie
Bovendien zijn ze veel goedkoper. Nog even ter ondersteunig, ik geloof dat dat topic starter het volgende niet helemaal begreep. Een AMD cpu, moet je niet vergelijken met een Pentium door allebei naar de GHZ te kijken. Bij een AMD kijken je naar de cijfers met daar achter dat + je. Een 3400+ dus. Deze is bijna te vergelijken met een pentium 3.2 GHZ, terwijl de 3400+ maar 2.2GHZ heeft. Ik zou trouwens net als dat hierboven werd gezegt, voor een 3400+ gaan, Dual Channel is maar een paar % sneller, wat je niet snel zult merken ;)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...