Ga naar inhoud

De Bios


Aanbevolen berichten

En zoals ik het hoor ben je niet echt tuis met het updaten van je bios dus ik zou het zeker [b:2d214f0846]niet[/b:2d214f0846] doen!! je bios is geen [b:2d214f0846]map[/b:2d214f0846] maar het [b:2d214f0846]belangerijkste [/b:2d214f0846]onderdeel van je [b:2d214f0846]pc[/b:2d214f0846]. [b:2d214f0846]@Comp-Freak[/b:2d214f0846] het zal weer eens niet :evil:
Link naar reactie
Ik denk het niet, VCore is, in tegenstelling tot de kloksnelheid die door de chipset geregeld wordt, voor elk type moederbord anders. Is er geen functie voor in de bios, en zat er ook geen programma bij je moederbord van de fabrikant, dan heb je pech. Nog ff over die bios update, doe dat alleen als je problemen hebt, en je vrijwel zeker bent dat de update het verhelpt. Vaak staat er bij de release wel een lijstje met opgeloste problemen.
Link naar reactie
[quote:1aee179cd7="strifesmokeystrife"]JA ik heb een crashfree bios. het moederbord is a7v8x-mx se. P.S. kan je echt alleen maar je vcore verhogen/verlagen in je bios ?[/quote:1aee179cd7] Er is een regel in computerland. Don't fix it if it ain't broken. Niet repareren als het niet kapot is.. Bios upgrades is er voor om problemen te verhelpen, kan zijn als er bepaalde hardware niet werkt, of nieuwe cpu support.
Link naar reactie
hij wil dus oc'en: [quote:c9ee7c6196]heey ik zat laatst jou specs te bekijken he. toen zag ik dat je hetzelfde moederbord als mij hebt. a7v8x-mx se van asus. heb jij dat ook dat je in je bios de voltage en je fsb niet aan kan passen? fsb ben ik al achter gekomen dat gaat met jumpers. maar de voltage weet jij waar ik die aan kan passen? bvd mike[/quote:c9ee7c6196]ik denk dat hij denkt dat je met een bios-update die opties wel hebt [quote:c9ee7c6196]ik heb de wel een programmatje bij gekregen ASUS Probe V2.22.01 maar daar kan ik alleen de voltage zien niet aan passen[/quote:c9ee7c6196]dat is om je temps/voltages uit te lezen Piet! is ook gratis van de website te downloaden...
Link naar reactie
[quote:0931dac3b9="Die hard gamer"]Ik heb ook ooit m'n bios eens ge-updated, maar meestal( bij mij dan) is het niet zinloos om je bios up-te-daten. Zoals bij mij ging ik van versie 1.0d naar 1.0f. Dat merk je wel omdat hij nu veel sneller door het bios heen is dan eerst bij het opstarten :wink:[/quote:0931dac3b9] Weet je zeker dat je niet gewoon een BIOS optie verkeerd had staan?
Link naar reactie
[quote:6a93617083="tdw"]hij wil dus oc'en: [quote:6a93617083]heey ik zat laatst jou specs te bekijken he. toen zag ik dat je hetzelfde moederbord als mij hebt. a7v8x-mx se van asus. heb jij dat ook dat je in je bios de voltage en je fsb niet aan kan passen? fsb ben ik al achter gekomen dat gaat met jumpers. maar de voltage weet jij waar ik die aan kan passen? bvd mike[/quote:6a93617083]ik denk dat hij denkt dat je met een bios-update die opties wel hebt [quote:6a93617083]ik heb de wel een programmatje bij gekregen ASUS Probe V2.22.01 maar daar kan ik alleen de voltage zien niet aan passen[/quote:6a93617083]dat is om je temps/voltages uit te lezen Piet! is ook gratis van de website te downloaden...[/quote:6a93617083] nee ik heb met de bios update dat nog niet. ik heb me bios auto upgedate en ik had toch crashfree bios dus kon ik hem anders zo weer terug zetten als het niet goed ging.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...