Ga naar inhoud

Welke update voor dit moederbord?


Aanbevolen berichten

Goede avond, nu zou ik een bios update willen voor mijn moederbord omdat er het één en het ander niet meer pluis is. Ik heb dus de kast opengedaan om te kijken welk moederbord het was en ik krijg daar natuurlijk 2 combinaties te zien :-? D845GEBV2 en D845PESV Welke update moet ik nu downloaden van de website van INTEL. Greetz schumi
Link naar reactie
[quote:bda265c225="Schumi_wk"]nu zou ik een bios update willen voor mijn moederbord omdat er het één en het ander niet meer pluis is. Ik heb dus de kast opengedaan om te kijken welk moederbord het was en ik krijg daar natuurlijk 2 combinaties te zien :-? D845GEBV2 en D845PESV [/quote:bda265c225] D845PESV: http://www.intel.com/design/motherbd/sv/sv_bios.htm D845GEBV2: http://www.intel.com/design/motherbd/bv2/bv2_bios.htm
Link naar reactie
goede avond, blijkbaar verkeerd verstaan of verkeerd geplaatst door mij maar het probleem is dat de beide combinaties op mijn moederbord staan, en in de volgorde zoals ze hierboven beschreven. Tis daarom dat ik het ook niet versta, als er maar 1 had gestaan dan wist ik het direct maar nu staan de beide op 1 moederbord!!?? greetz schumi
Link naar reactie
wel het probleem zit zo, Ik was vorige week een spel aan het spelen, tijdens het spel bevriest het beeld en krijg ik een blauw scherm, ik start opnieuw op en geraak plots niet meer voorbij mijn bios scherm. Dan ben ik maar een andere harde schijf gaan kopen omdat ik dacht dat het daaraan lag. Toen ik die schijf geplaatst had werkte die, maar als ik de pc afleg en ik start deze weer s'anderendaags dan krijg ik volgende foutmelding: Reboot and select proper Boot Device or Insert Boot Media in selected Boot Device als ik dan een keer alt+ctrl+del duw dan start de pc opnieuw op. Wat ik ook nog heb is het feit dat ik onderaan rechts in het bios scherm volgende nummers te zien krijg die er vroeger nooit waren: 0078 0081 00C1 en dan pas start de pc. Tja voor mij is het een raadsel en denk dat de fout bij het moederbord ligt. greetz schumi
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...