Ga naar inhoud

Uw mening over deze configuratie


Aanbevolen berichten

Hallo, Graag uw mening over de gekozen onderdelen en samenstelling van deze configuratie Na veel wikken en wegen en info gekregen op deze website is onze keuzen gevallen op : MIDITOWER CHIEFTEC SILBER VOEDING SILENTMAXX 480W 20+4 PIN 1 BIJKOMENDE CASE VENTILATOR 80 X 80 MOEDERBORD ASUS A8V DEL. WIFI A/LAN/SATA-R/939 CPU AMD ATHLON 64 3200+ BOX S939 WINCHES GEFORCE 6600GT ALBATRON 128MB TV/DVI CORSAIR DDR 512MB PC-400 TWINX CL2 DISKETTE STATION 3,5" MITSUMI SILBER D359M3 DVD BRANDER NEC ND-3500 +/- DL 16x HD MAXTOR 200GB 7200rpm ATA/133 8MB PRINTER CANON IP 5000 PIXMA 240 WATT AKTIV-LAUTSPRECHER 11MBIT D-LINK DWL-700AP ACCESS POIN KOSTPRIJS INCLUSIEF De computer word gebruikt voor gewoon werk, huis ,tuin gebruik : Office,internet, chatten ,PC bankieren,foto’s bewerken, beetje klein spellen (later waarschijnelijk door klein kinderen zware spellen PS Is het gekozen geheugen en videokaart goed voor dit moederbord ? MVG
Link naar reactie
Persoonlijk vind ik deze configuratie een beetje overkill voor huis-tuin-en-keuken gebruik. Ik zou zelf bijvoorbeeld een AMD Sempron nemen ofzo met een leuk moederbordje, waar je toch nog best lekker mee kan gamen. :wink: Maar verder ziet het er netjes uit, als u deze pc wil gaan kopen IK heb me ook door RD laten vertellen dat de XFX 6600GT de snelste is van alle 6600GT varianten, omdat de snelheden van de core 500 is i.p.v. 400 en het geheugen 1000 i.p.v. 900. Dus ik zou die van XFX nemen :lol: Het geheugen is een prima keuze, al zou je ook C2,5 kunnen nemen, omdat C2 niet echt veel sneller is dan C2,5
Link naar reactie
Ik zou een SATA hardeschijf ipv een ATA kiezen. Het is in theorie iets sneller + heeft beter hanteerbare kabels zodat de airflow bter is in de kast. Verder een prima systeem, als financien geen issue zijn. Anders zou je op de nodige componenten kunnen bezuinigen en toch nog een goed resultaat te halen voor de doelen die je voor ogen hebt.
Link naar reactie
[quote:b6a4b6b7f6="Sauveurs"] CORSAIR DDR 512MB PC-400 TWINX CL2 HD MAXTOR 200GB 7200rpm ATA/133 8MB Is het gekozen geheugen en videokaart goed voor dit moederbord ? [/quote:b6a4b6b7f6] Dit is idd. een config waar de zwaar gamende kleinkindertjes wat aan hebben. :D Ik zou wel 2x512MB geheugen nemen om optimaal gebruik te maken van dual channel bij Socket 939. En extra geheugen voor die zware games is altijd prettig. Als het prijskaartje nog telt: liever 2x512MB CL2,5 geheugen dan 1x512MB CL2 geheugen. Enne, ik zou die HDD vervangen door een Maxtor Diamondmax 10 S-ATA schijf i.p.v. die Diamondmax 9 ATA schijf, dat is net weer wat sneller en maar ietsje duurder.
Link naar reactie
Ik vind het systeem helemaal niet zo'n overkill, waarschijnlijk wil je dat het systeem een aantal jaartjes meekan en dan is dit heel netjes! Alleen die voeding?! Je kan beter een Tagan 480 watt nemen voor ongeveer 85 euries. En 512 MB intern is voor huis, tuin en keuken gebruik prima maar de kleinkinderen zien liever 1024 denk ik! :wink:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...