Ga naar inhoud

Nieuwe voeding


Aanbevolen berichten

Ik wil dus ook een nieuwe voeding hebben, omdat ik deze waaiboom dingen niet vertrouw en ik wil mijn pc een stukje stiller maken. Mijn oog viel dus op de tagans, de 420 watt en de 480 watt.. mijn vraag is of het veel uitmaakt welke je neemt, er zit 7 euro verschil tussen. (De 420 watt kost 72 en de 480 watt kost 79) Heb ik dat extra vermogen in de toekomst nodig ? en hoelang blijven de huidige ATX voedingen meegaan ? Zit te twijfelen, de 480 is niet zoveel duurder, maar het is toch weer 7 euro's meer. Groetjes van uw vriend en vijand, de enige echte NOEPZOR :wink:
Link naar reactie
Met [url=http://www.jscustompcs.com/power_supply/]Deze[/url] site heb ik uitgerekend hoeveel hij verbruikt, ik kom dan op 321 Watt, stijgt dat stroomverbruik sterk als ik er een Geforce 6800 serie of een Radeon X800 serie kaart er in zet ? Op dit moment zou een 420 watt nog 100 watt ruimte hebben, maar met toekomstige upgrades vrees ik dat het dan toch krap wordt. Dan maar 7 euro meer voor een beetje meer speelruimte :) Edit: Deze clickable gemaakt wat mn bedoeling was, is die jscustompcs calculator, die hier al wel eerder aan bod is geweest :)
Link naar reactie
Ik weet niet precies welke site je bedoel maar als het de site is die hier al vaker is aangegeven dan denk ik dat die 312watt nog aardig licht is en je systeem eigenlijk wel meer verbruikt. Met een 6800 of x800 erin gaat je systeem zeker meer gebruiken dus voor die 7 euro extra (kom op hoeveel is dit nou?) zou ik die 480 watt nemen dat geeft je tog ff wat meer speling.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...