Ga naar inhoud

nieuwe pc( a8n sli deluxe) maar geeft geen ''signal input''


Aanbevolen berichten

hallo, heb vandaag( 31 december 2004) me pc opgehaalt. maar eenmaal in elkaar gezet, geeft hij op het beelscherm de melding:'' no signal input'' dus ik krijg ook geen beeld..!! :cry: :cry: :cry: de systeem speaker geeft ook om de +/- 3 sec een ''péééééb!!'' specificaties pc: CPU: amd64 3200+ s939 mobo: a8n sli deluxe videokaart: asus n6600, 256 mb hdd: maxtor 10+ 200 gb SATA. dus ben beetje ten einde raad :cry: wat kan ik nog doen....... :evil: wie heeft een goede tip of iemand die ook dit mobo heeft :) of heeft een van de moderaters een idee wat ik fout doe? :oops:
Link naar reactie
Dit is duidelijk een geval van de handleiding doorlezen. Die piepjes geven ( in code) een foutmelding. In je handleiding moet je kunnen vinden wat deze fout is. Als je dit gevonden hebt, post het hier dan, dan kunnen we je misschien verder helpen. ( als je het zelf niet kunt vinden, geef dan ook vooral het merk van je mobo)
Link naar reactie
jippie :D hij werkt...... het probleem is opgelost.( tip van speedysh464) bleek dat me werkgeheugen in het verkeerde slot zat :oops: . stupid me!! :oops: maar het komt er dus op neer dat hij het weer doet :D :D hartstikke bedankt speedysh464! en iedereen die overige tips gaf! MVG, * bmwmaster*
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...