Ga naar inhoud

Dit is toch geld weggooien?


Aanbevolen berichten

Hoi, Een vriend van mij heb problemen met zn pc,die valt steeds uit en rare fouten.(volgens mij is dat geheugen in die bak verrot,vanavond krijg ik die pc om te testen) Hij heeft nu een AMD1800+ met een gf4 mx 440 Nou heb ti een nieuwe besteld,en das een sempron 2400+ en gf fx 5700 LE Das nou niet echt upgraden volgens mij,of ben ik hier nou de debiel? :-? Hij wil voor die 1800+ 200 euro hebben. wat zeggen jullie? doen of is dat teveel voor die bak? Kan em wel goed gebruiken als server eigenlijk :P
Link naar reactie
mobo onbekend (vanavond ff kijken wat voor 1 erin zit,kan hij me zo niet vertellen) 256 mb geheugen pc2100 (wat waarschijnlijk rot is) q teq voeding 300 watt gf4 mx 440 chaintech cd speler (?) cd brander (?) de echte details kan ik pas vanavond zien helaas :( als ik em fatsoenlijk draaiend krijg uiteraard. dus ff geduld
Link naar reactie
[quote:ae1ab3e18c="rge"]okay,dis die pc: AMD 1800+ Palomino Jetway V266B Moederbord Gf4 Mx 440 64 mb 256 Mb intern geheugen, pc2100 LG DVD speler Liteon Cd speler / brander 40x12x48 1/44 diskette station Wat is dit nog waard plus/minus dus :-?[/quote:ae1ab3e18c] heeft de pc geen harde schrijf ? ook handig als je hem wilt verkopen... :wink:
Link naar reactie
Mits alles in goede staat, max. 150 euro: 200 euro is echt teveel. Voor 250 euro heb je nl. een nieuw Sempron 2200+ systeem wat beter presteert (omdat de FSB daarvan hoger ligt). http://www.completer.nl/systemen/Yong_SunYS_starter.html Kijk ook uit met dat Jetway moederbord met VIA KT266A chipset, echt stabiel zijn die over het algemeen niet echt. http://www.jetway.com.tw/evisn/download/bios/index-1.htm#kt266A Misschien ook een goed idee 's ff te kijken naar een paar benchmarkjes, om te kijken hoe ie het doet t.o.v. referentiesystemen (ook al is het een simpel geheugenschrijftestje zoals je die in Everest hebt).
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...