Ga naar inhoud

Info Nieuwe PC


Aanbevolen berichten

-------------------------------------------------------------------------------- Hallo Alvorens aankoop van een nieuwe computer had ik graag uw mening en opmerking met eventuele aanvullingen over beide Configuraties . Voor Intel promotie ben ik verplicht een monitor bij te nemen die ik feitelijk reeds heb. Bij deze deze prijzen is OS XP Prof niet inbegrepen . Mijn budget is +/- 1500 € Mijn huidige systeem zijn : 1 Laptop Acer Travelmate 803 LCI centrino Pro Wirless 802.11 b Wlan 1,6 GHz XP Prof 1 Desktop 500 Cerleron Win 98 se 1 Desktop Pentium 200 Win 98 se (Te vervangen door de nieuwe Desktop P4) Momenteel zijn deze drie computers door een kabelnetwerkje met elkaar verbonden door een Ethernet ASDL modem Alcatel Speed touche en een US Robotics Broadband router met parallel printer aansluiting De computers worden gebruikt voor gewoon werk, huis ,tuin gebruik : Office,internet, chatten ,PC bankieren,foto’s bewerken Voor de kleinkinderen spellen (geen super spellen )vandaar geen super vidiokaart. Mijn voorkeur gaat naar AMD config. Intel Promotie ( €960 ) Midi ATX Case + P4V2 350w voeding Intel PIV 520 (2,8 Ghz)1Mb L2Cache Mainboard ABIT Ag8 i915P chipset 512 Mb DDR 400 Apacer floppy 1.44 Harddisk 120Gb SATA 8MB Samsung 7200rpm DVD 16x48 IDE DVD Rewriter Samsung 16x Dual Layer PCI Express ATI RX-300 Pro 128Mb TVOUT DVI Office multimedia keyboard Optische scroll mouse boxen 120w Bells Monitor 17 inch CRT Samsung 793s (monitor met 3 jaar onsite garantie) AMD Promotie 855 € MIDITOWER DESIGN WINDOW+LED SILBER NETZTEIL 350W PFC ASUS A8V DEL. WIFI A/LAN/SATA-R/939 AMD ATHLON 64 3500+ BOX S939 DDR 256MB PC-400 Marke PC3200 (2x) 3,5'' TEAC FLOPPY SAMSUNG 160GB 7200RPM SP1604N GEFORCE FX5200 128MB DIVERSE TV-OUT LOGITECH CORDL. DESKTOP LX501 WEISS NEC ND-3500 +/- DL 16x CARD-READER 8-IN-1 INTERN KOSTENPAUSCHALE PC-FERTIGUNG/TEST 1 Printer Canon Pixman 4000 ( zou moeten kunnen dienen als server printer ?????? 169 € 1 wirless router met accespoint alleen voor laptop de desktop computers zouden ook moeten kunnen aangesloten worden met kabel Merk ? Prijs ? MVG
Link naar reactie
Ik zou ook voor de AMD gaan. Zit bovendien geen monitor bij die je al hebt en is de AMD zeker een stuk sneller. Met jouw budget zou ik het geheugen wat verder uitbreiden naar 1024 en mischien toch nog wel een iets betere videokaart, bijvoorbeeld de ATI 9600. Ik zou er ook een wat zwaardere voeding in doen. Het lijkt erop dat je het systeem in Duitsland gaat bestellen, houdt er rekening mee dat er in Duitsland andere toetsenborden zijn als in Belgie.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...