Ga naar inhoud

DVD branden -> afslaan


Aanbevolen berichten

Hey, Bij een kennis van me heb ik laatst een DVD brander geinstalleerd. Heb is een AMD 900 mHz met 512 geheugen. Eerst gaat hij de bestanden van de bron DVD halen. Dit gaat vaak vlekkeloos. Nu moet hij alleen nog op DVD komen, hier komt hij nooit verder dan de helft. Hij slaat dan namelijk zonder reden af. Ik heb in het logboek gekeken maar daar staat niks schokkends of kwa informatie in. Afijn, systeem monitor geinstalleerd. Ik kreeg namelijk een ingeving dat de temperatuur het wel eens zou kunnen zijn. Bij normaal gebruik (IE ed) word hij niet warmer dan 38 graden. Nu ga ik Nero opstarten en de bestanden van DVD halen word hij ineens 41 graden. Ga ik bestanden branden schiet hij weer naar boven. Klopt het dat ik met 2 8cm ventilators dit kan oplossen???
Link naar reactie
ben nou aan het doen wat je zei. kan het niet zo zijn dat het aan SP2 ligt?? Sinds SP2 erop zit deed hij het wel. Zo ja, hoe kan ik deze er veilig vanaf gooien? [EDIT] De temperatuur is geleidelijk over een periode van 3 minuten naar de 44 graden gegaan en daar ook gebleven totdat de rekenmachine zichzelf afsloot. :evil:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...